Als je nooit kunt lachen samen... heb je een serieuze relatie;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahhaaa!!! Ja, echt héél goed gevonden. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier moest ik ook meteen aan denken. Mijn vriend lacht me altijd uit als ik de woorden 'serieuze relatie' gebruik voor ons, omdat we bijna altijd aan het lachen zijn samen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, het enige antwoord waar ik om kon lachen!

Andere antwoorden (13)

Als je "het" doet zonder condoom.....
.
.of draai ik het nu om?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je samen voelt dat je verder wilt met elkaar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 inderdaad.. dat voel je.
als je samen bent als stel en samen dingen doet, het gevoel hebt dat je bij elkaar hoort, en samen toekomstplannen maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je bij elkaars ouders op bezoek gaat en de rest van de familie ook gaat leren kennen middels verjaardagen e.d..
Wanneer je al wat je met elkaar wilt bespreken ook kunt bespreken
Wanneer je een afspraak met een vriend(in) gaat verzetten voor een afspraak met je relatie..
Wanneer je spreekt over "mijn vriend(in)" ipv over "een vriend(in)"....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je weet dat de toekomst allang begonnen is en je elkaar respecteert, waardeert en stimuleert, uiteraard op basis van gelijkwaardigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van jezelf en van de ander weet dat jullie een toekomst met elkaar zien zitten en bereid bent hierin te investeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je elkaar gaat manipuleren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is weer echt een Xinix antwoord..
Maar ik zou ze ook niet kunnen missen hier hoor;-)
XX
Als je na tegenslag nog steeds bij elkaar bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je je dat afvraagt heb je hem niet.

Als je er een hebt voel je dat tot in je botten:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is serieus wanneer je je over dit soort zaken niet druk hoeft te maken...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je elkaar blindelings kunt vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij ziijn allen mensenvriendinnen en hebben behoefte aan een relatie, waarin je onheroepelijk wordt gespiegeld met jezelf. Eerst zou je goede vrienden moeten zijn met jezelf. Immers je bent altijd in relatie met jouw ik, jouw innerlijk. De innerlijke liefde geeft je geluk, en geluk geef je door. Een relatie kan kortstondig zijn of heel duurzaam. Het schept vertrouwen, je voelt je veilig, je wordt serieus genomen. Elemeneten van talloze mooi gevoelens kunnen er in wonen. Vaak zal in een relatie, toch jezelf moeten kunnen zijn. Jou persoonlijkheid is nu eenmaal anders dan de andere. Ik noem dat onafhankleijk semen delen. Het klinkt als een grote paradox maar is dat niet. Daar komt nog bij, dat de relatie, in liefde, vriendschap, of vertrouwens persoon allen anders kunnen zijn omdat je bij ieder te maken krijgt met de gevoelens van hun ikke.
Vriendschap en liefde scheppen nooit voorwaarden vooraf..
Het is de herkenning van je ikke, als je eigen natuur, bewustzijn, zijn en vrede
Het is de realisatie van ik ben dit! Om de waarheid te vinden hoef jij je niet in te spannen en ook niets te geloven. Het is juist het moeiteloze einde van zoeken en nodeloos lijden. Het is de vrijheid hier en nu.
De mens is alles en tegelijkertijd niets. De mens weet alles en tegelijkertijd niets. De mens kent zichzelf en tegelijkertijd niets. De mens ontwikkelt en komt en komt steeds dichterbij bij zijn, weten en kennen. Een ontdekkingsreis die je hele leven voorduurt. En wat je niet bent weet en kent, is een stukje wat ook bij je hoort. Alleen ben weet en ken je het niet
Wat je ziet is wat je bent en wat je bent is wat andere mensen zien, ik in mijn. En jij in jou dus jij en ik in lief en leed te zijn
De vrijheid in liefdevolle aandacht zijn jij en ik.
dat is de kracht van een relatie. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je samen toekomstplannen maakt en daar ook samen voor die toekomst gaat. De gezamenlijke toekomst is dan minstens zo belangrijk of belangrijker dan het hier en nu.