Hoe kan ik er voor zorgen dat iemand op mij verliefd word?

Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen.
iedere keer als ik hem zie krijg ik kriebels.
maar hij kent mij bijna niet.
hij zit bij mijn beste vriendin in de klas dus ga ik wel vaak bij haar klas zitten in de pauzes.
wie weet wat ik nu moet???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

Het heeft geen zin om je leuker, mooier en slimmer voor te doen dan je bent want vroeg of laat komt je ware aard toch wel naar boven. Dus blijf jezelf en als hij niet verliefd wordt op jou, kun je jouw verliefde gevoelens beter bewaren voor iemand anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg in ieder geval dat je contact met hem heb. Spreek hem gewoon eens aan en vraag hoe het met hem gaat ofzo. Zo weet hij hoe je heet en wie je ben. Verder zou je eens hier en daar een teken kunnen geven dat jij hem wel leuk vind door bijvoorbeeld een complimentje te geven. Verliefdheid is verder niet te controleren, jij kan hem niet verliefd laten worden. Dat moet en kan hij alleen zelf maar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees gewoon jezelf, niet is zo aantrekkelijk als iemand die zichzelf is. Knoop de volgende keer als juliie samen pauze hebben een gesprek met hem aan. Vraag zijn hyves en ga met hem hyven. Geef hem een compliment of andere kleine hints. En wees vooral jezelf, ga je niet anders voor doen dan je bent. Als het niet lukt, heel jammer maar je kan niemand dwingen om verliefd te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand verliefd op je laten worden kan je niet afdwingen.
Blijf gewoon je zelf,en laat hem merken dat je hem leuk vind.Gaat hij hier niet op in dan moet je het maar op zijn beloop laten.
Verliefdheid is een gevoel dat krijg je of krijg je niet dat kan je niet opleggen.

suc 6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ en zo is het.
Laat jezelf steeds weer zen, jongens zijn heel dom, die moet je steeds weer conftonteren met jezelf.. De snappen niets van meisjes... Mar laat je steeds weer zien.. Een jongen moet jou versieren en nooit andersom... Als jij de jongen versiert, dan heeft die jongen geen respect voor je en gaat hij naar doen tegen je... Dus laat de jongen altijd jou versieren... De doe dat dan zodanig dat je steeds veoorbij loopt bij die jongen... Dat mag best 6 keer in een uut, die jongen heeft dat toch niet door...

Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die jongen het toch niet door heeft hoef je ook niet langs hem te lopen.Als je de moeite waard bent heeft die jongen aan 1 keer genoeg.Dan merkt hij je heus wel op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is een beetje een rare opmerking.
het is nu net alsof je te snel oordeeld over mensen (in dit geval mannen) terwijl uit je andere vele antwoorden het tegenovergestelde bleek.
Probeer zo gewoon mogelijk te doen,hij ziet je echt wel.
wees aardig-spontaan-bescheiden.
En ga eens een gesprek met hem aan,misschien weet je vriendin iets over hem?
hobby's of zo...altijd leuk als je dan gesprekstof hebt.
Nou meid...succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontzettend sexy reageren en heel stoer kijken!
dat helpt heel erg...

nee hoor grapje.
het enige wat ik kan adviseren is gewoon jezelf blijven.
als die jongen je uiteindelijk toch niet leuk vind omdat je 'raar' bent, of iets dergelijke, dan is het net goed dat hij jouw niet wil want dan verdiendt hij je toch niet!

alles draait, denk ik trouwens, om contact.
ga eens met hem of zijn vrienden praten.
kijken hoe hij echt is en of het wel een goed gevoel geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Probeer op te vallen zonder aandacht te trekken!
- Probeer oogcontact te zoeken, en te lachen.
- Probeer je ietwat sexy te kleden.
- En probeer in combinatie met de bovenstaande dingen, toch onbereikbaar te zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 Manier...!!

Stuur hem een sms,

verklaar je je liefde in het sms...

En wacht af.

Succes.!!!