Als je partner van huis weg is naar zijn/haar ouders toe...Hoe krijg je hem/haar weer thuis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je helemaal weg/scheiding of dat ze even weg is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
even weg i.v.m ruzie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah ik vond je vorige avator net zo leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
avatar

Het beste antwoord

Geduld hebben, dat is het beste wat je kunt doen... Duwen en trekken helpt niet, liefdevol wachten wel...

Toegevoegd na 20 minuten:
hou je hart open... en jij weet hoe dat moet...

heb je een open hart, dan openen je armen probleemloos als de ander weer terug komt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Opnieuw 'veroveren'... Begin opnieuw, leer van duidelijke fouten in 't erleden. Vraag wat de hoofdreden van de verhuzing is. Indien je geen fouten weet: dan passen jullie wellicht minder goed bij elkaar dan je hoopte...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet.... Daar moet die partner zelf toe besluiten.
Je kan van iemand houden, maar niet iemand van je laten houden. Geef iemand de tijd om te beslissen wat ie wil, of als de behoefde daar is, praat (bel) met elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe je de vraag opvat.
Een simpel tefeloontje (kom je zo naar huis?) kan al voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt van de reden af.Bellen of smsen en vragen of hij of zij weer thuis wil komen vaak vraagt diegene dan waarom?Als antwoordt zou je dan kunnen geven dat je van hem/haar houd en dat je hem/haar mist.Mocht diegene dan thuis komen kan je het verder uit praten.Hij of zij gaat natuurlijk niet zomaar naar zijn ouders toe denk ik dan maar, dus je zult met de billen bloot moeten hoe moeilijk dat soms kan zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meneer wil zn massage niet missen.... die komt wel thuis :-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je partner weg is i.v.m. ruzie, sms haar en vraag of ze bijv. woensdagavond zich mooi wil kleden want jullie gaan uiteten, en waar is nog een verrassing of stuur lieve sms-jes net als vroeger als je elkaar net leert kennen.
Maak het weer een beetje spannend. Of stuur spontaan een bos met bloemen, en geen sorry maar iets leuks en liefs en erin, een moment waar jullie samen vreselijk om hebben moeten lachen, of veel plezier hebben gehad.