Hoe kan je het beste met spoed een kamer huren?

Stel dat je na bijvoorbeeld een scheiding ineens weg gaan bij je partner.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen eisen stellen. Buurt, prijs, grootte, locatie, zelfstandig.
Als het je allemaal niks uit maakt liggen de kamets of huizen voor t oprapen en heb je binnen een dag een kamer. Bv via een verhuurmakelaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij een kamerbemiddelingsbureau. Dat is een bureau waarbij particulieren die een kamer verhuren zich inschrijven.
Je kan ook bij leegstandsbeheer kijken, dat is anti kraak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via o.a. marktplaats lukt het meestal een stuk goedkoper dan via de bemiddelingsbureaus, ook is er vaak wel wat tijdelijks te huur, voor maximaal een paar maanden maar dan wel tegen een normale prijs. Dan kan je vandaar uit rustig verder zoeken.

Maar dit ligt ook aan de plaats en of het binnen een dag of een week moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag in je vrienden- en familiekring (of via Twitter of Facebook) of er iemand is die iemand kent die tijdelijk een kamer of appartement te huur heeft. Het komt vaak voor dat mensen die wat langer op reis gaan een huis- en huisdierenoppas nodig hebben.

Plaats evt een oproepje in een supermarkt op een advertentie in een krant.