Is een vrouw, die valt op een man mét borstvorming, biseksueel?

Ik heb zelf het syndroom van Klinefelter, dus een extra vrouwelijk chromosoom en daardoor borstvorming. Maar had een hersenkronkel laatst, dat een vrouw, die dan op mij valt, toch biseksueel moet zijn; immers heb ik een penis, en borstvorming (cup A trouwens). Ik laat het binnenkort waarschijnlijk weghalen, maar toch dacht ik; zou dan de vrouw biseksueel zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nee, want je bent genetisch gezien nog steeds een man. En de vrouw is waarschijnlijk aangetrokken tot het totaal pakketje, en niet door de mogelijke borstvorming die een persoon heeft.

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik voel mij bijvoorbeeld meer aangetrokken door geestelijke eigenschappen dan lichamelijke eigenschappen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met alle respect, je kijkt eerst, daarna voel je pas! uiterlijk boeit, innerlijk bind... maar dat is wat ik er van vind ( wel een + hoor, goed antwoord)

Andere antwoorden (3)

Nee joh.

Ik ben een vrouw, en stel dat ik op jou zou vallen, dan zou ik op je vallen om wie je bent en om die reden van je borsten houden, zoals ik ook van de rest van je lijf en leden zou houden.

Er zijn trouwens ook genoeg andere mannen met tietjes, omdat ze daar vet hebben bijvoorbeeld.
Al die vrouwen van mannen met tietjes zijn echt niet allemaal bisexueel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vrouw is biseksueel als ze zowel op mannen als op vrouwen valt, c.q. kan vallen. De uiterlijke eigenschappen van die mannen of vrouwen, zijn daarin niet relevant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vrouw zal toch op wel meer vallen dan alleen borsten en een penis? Misschien op je mooie haar of ogen of je lieve karakter of hele lieve uitstraling of bij online contact misschien je lieve berichtjes of je heerlijke stem bij een telefoon?

Ik neem aan dat jouw borstvorming bij het eerste contact net als bij vrouwen bedekt is dus die is niet zichtbaar, een vrouw kan daar dus onmogelijk meteen door geinspireerd zijn. Het klopt, net als mannen heeft ook iedere vrouw een andere voorkeur, de ene voor een man met atletisch figuur, de andere een heerlijke stevige knuffelbeer met een brede borstkas waar ze lekker tegenaan kan liggen.

Er zijn mensen die puur voor de seks met iemand aanpappen, ook die moeten het wel met iemand doen die ze seksueel aantrekkelijk vinden, een vrouw die jou aantrekkelijk vind zal inderdaad jouw borstvorming ook heerlijk vinden, een biseksueel vind het geweldig uiteraard maar neem aan dat jij daar niet naar op zoek bent.

Als het echt voor een serieuze relatie gaat gaat het iedereen om het karakter, of het nu tussen man en vrouw, vrouw en vrouw, of man en man of man/vrouw en transseksueel of een vrouw met een man met borstvorming......maak je geen zorgen als ze die borstvorming lekker vinden, dat is voor jou ook een veel fijner gevoel!