Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een doorzichtige druppel uit me teppel?

Hallo allemaal

Ik maakte me zorgen en vroeg me af of iemand dit ook heeft of had als ik in me tepel knijp komt er een kleine druppeltje water achtig uit het is gewoon doorzichtig en ik heb een zwangerschap test gedaan en ik ben niet zwanger maar wat kan dit zijn?

sorry voor het zo vragen maar bedankt voor jullie antwoorde

Toegevoegd na 1 minuut:
de druppeltjes komen niet achter elkaar dus niet dat ik in me borst knijp en er heel veel uit komt ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
592

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is zeker niet heel vreemd, komt het meest voor tijdens periodes van hormoon veranderingen, zoals rond de menstruatie, de puberteit of overgang.
Toch is het verstandig om er even mee langs de huisarts te gaan.
Omdat het in sommige gevallen, 4% , de oorzaak een kwaadaardige aandoening kan zijn. In de link staat nog meer info
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, zeker langs de huisarts gaan en vraag hem of haar om een mammografie.
Niet om je bang te maken hoor, maar dit kan duiden op een vorm van borstkanker, al is dat maar heel zelde het geval, doormiddel van een mammografie krijg je direct een uitslag.
Succes.

Andere antwoorden (1)

Kan heksenmelk zijn. Zo noemen ze dat omdat je niet echt zwanger bent. Moet je even kijken op google.ikzelf heb het ook wel eens gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding