een doorzichtige druppel uit me teppel?

Hallo allemaal

Ik maakte me zorgen en vroeg me af of iemand dit ook heeft of had als ik in me tepel knijp komt er een kleine druppeltje water achtig uit het is gewoon doorzichtig en ik heb een zwangerschap test gedaan en ik ben niet zwanger maar wat kan dit zijn?

sorry voor het zo vragen maar bedankt voor jullie antwoorde

Toegevoegd na 1 minuut:
de druppeltjes komen niet achter elkaar dus niet dat ik in me borst knijp en er heel veel uit komt ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is zeker niet heel vreemd, komt het meest voor tijdens periodes van hormoon veranderingen, zoals rond de menstruatie, de puberteit of overgang.
Toch is het verstandig om er even mee langs de huisarts te gaan.
Omdat het in sommige gevallen, 4% , de oorzaak een kwaadaardige aandoening kan zijn. In de link staat nog meer info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, zeker langs de huisarts gaan en vraag hem of haar om een mammografie.
Niet om je bang te maken hoor, maar dit kan duiden op een vorm van borstkanker, al is dat maar heel zelde het geval, doormiddel van een mammografie krijg je direct een uitslag.
Succes.

Andere antwoorden (1)

Kan heksenmelk zijn. Zo noemen ze dat omdat je niet echt zwanger bent. Moet je even kijken op google.ikzelf heb het ook wel eens gehad.