Hoe weten/voelen mensen dat ze samen in een relatie één zijn?

Toch is dit het belangrijkste punt in een relatie. Dat je samen één kan zijn en dat ook zo ervaardt. Wanneer weten mensen dit en hoe voelt dat?
Ik ervaar het bijmij eigen vriendin als zeker iets sterks dat we samen de wereld aankunnen, maar of dat ook voor iedereen zo geldt vraag ik me af.

Ik hoor dan graag jullie meningen hierover.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (6)

In voor- maar ook tegenspoed 'maatjes', dán ben je een echt koppel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er over na moet denken of je samen een bent, dan ben je het waarschijnlijk niet.

Het zit heel diep, je hoeft er niet over te praten, het is zo, geen speld tussen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Applaus ! +1.
De wederzijdse bevestiging bewijst dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad...
Ik vind het helemaal niet nodig om in een relatie samen één te zijn. Het is veel belangrijker om een eigen individu te blijven dat ruimte laat voor de ander met zijn positieve en minder positieve punten. Als je samen één bent is daar in mijn ogen geen ruimte meer voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HOE en VOELEN ? Tja, met je hoofd denk ik.
In elk geval, als het zo ver is, dan voel je dat, en dan hoef je daar (lekker) niet over na te denken, maar gewoon lekker van genieten.
Of anderen dat net zo ervaren als jij en je vriend(in) zal altijd gissen blijven. Misschien genieten ze er wel des te meer van omdat ze niet proberen het te analyseren. Dingen dood-redeneren is in de regel dodelijk voor relaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie vorige vragen.
http://m.goeievraag.nl/vraag/27190

Toegevoegd na 28 seconden:
http://m.goeievraag.nl/vraag/22961

Toegevoegd na 57 seconden:
http://m.goeievraag.nl/vraag/20368