Wat moet je doen als je iemand kwijt raakt?

Het is waarschijnlijk uit met m`n vriend, we hebben wel al vaker ruzies gehad maar dit gaat veel verder. Hij heeft mij vorige week geslagen, me laptop een beetje kapot gemaakt en me beste vriendin hard tegen een deur geslagen waardoor ze nu last heeft van haar ribben en een beetje met ademhalen. Hij stookt ook heel erg in de vriendengroep (we hebben veelal de zelfde vrienden.)
Wij (vriendin en ik) worden heel erg buitengesloten nu en er worden nare filmpjes gestuurd :'(
Ik kan alleen nog maar huilen en ik ga kapot, ik kan het niet meer, ik ben iedereen kwijt en ik mis de tijden, weet iemand hoe ik dit kan op lossen en dat ik hem niet kwijt ben?? En dat het weer goed kan komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je een rotleven tegemoet wilt gaan, moet je vooral hopen dat het weer goed komt !! Er zijn ook nog mannen die niet agressief zijn hoor. Denk je nou echt dat er iemand hier op de site zegt dat je vooral hem terug moet nemen .. Dus.. wacht een poosje en dan zul je zien dat je blij bent dat je van hem af bent !

Zo'n jongen moet je helemaal niet terug willen. Iemand die je zo als oud vuil behandeld is jou niet waard. Hoef je van niemand te accepteren. Blaf je? Heb je de behoefte om achter katten aan te rennen? Heb je een halsband om? Ik denk het niet. Je bent geen hond, dus laat je ook niet zo behandelen. Ga leuke dingen doen met vriendinnen en laat deze jongen links liggen. Er zijn genoeg lieve jongens die jou wel met respect weten te behandelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100