Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn vriend is zo jaloers dat ik niet meer mag boksen, wat moet ik doen ?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik train al 3 jaar maar omdat er jongens wilt hij dat ik niet meer ga, ik hou zo veel van hem maar ik wil niet stoppen ik hou van boksen, what to do ? =(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoezo zou jij niet mogen sporten van hem? Waar is hij precies jaloers op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de tegenpartij? Misschien wil je vriend wel klapjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoppen met van hem houden lijkt mij de beste oplossing. Met zo'n vriend heb je geen vijanden nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens: jij kan toch boksen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begint met: "Ik wil dat je stopt met boksen", daarna gaat het naar, "nee, je mag niet zulke kleren aan", waarna "waarom keek je langer dan nodig naar die man?". Een man die zo bezitterig is, eindigt niet goed.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord