Ik zoek een lekkere after shave / parfum. Kan een dame me een geur adviseren waarmee ik goed scoor in het cafe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (15)

Lacoste...maar het ruikt niet bij iedereen het zelfde hou daar wel rekening mee.
Maar het is zeer zeker mijn favoriet om bij een man te ruiken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk om op te antwoorden, de parfum en de combi van iemands eigen lichaamsgeur bepalen tesamen de uiteindelijke geur. Beetje uitproberen dus

Toegevoegd na 1 minuut:
Gebruik het in iedergeval met mate, iemand die een cafe binnenkomt en een hele walm om zich heen heeft hangen krijgt vaak het tegenovergestelde effect
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga gewoon es naar de wat betere parfumerie er zijn daar altijd wel dames die je willen helpen met het vinden van een lekker geurtje die bij jou past. Gewoon vragen, is niet raar...Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is zó persoonlijk - wat de ene vrouw helemaal in vlam zet, zal een andere vrouw 'nou néé' vinden....Wat ik persoonlijk eigenlijk vind : als ik heel dicht bij je kom, schouder aan schouder-afstand, vind ik het heerlijk een zweempje op te vangen ; als ik al bij binnenkomst in het café kan ruiken, dat jij al binnen bent, is het too much...

Ga eens 'n beetje 'snuffelen' in een goede drogist-parfumerie, en laat je raad geven of je liever een fris of een kruidig luchtje lekker zal vinden. Zo iemand kan je ook vertellen, welke luchtjes op dit moment trendy en veel gevraagd zijn, want dat wisselt ook heel veel.

Succes, en veel plezier bij het scoren.....
(en vergeet niet : oogkontakt en een glimlach doen véél meer, dan welk luchtje ook....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mate, geloof mij, en ik kanhet weten, een man moet geen luchtje gebruiken. Als je het opdoet ruikt het lekker, maar na 1 pilsje ruiik je zuur.
Een beetje man,
blijft er verre van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heb je de verkeerde mannen te pakken :)
Ik heb een zwak voor mannen die Allure Homme van Chanel gebruiken............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De geur van je parfum werk samen met je lichaamsgeur ; dat is dus echt een kwestie van uitproberen en rondvragen.
Er is maar één ding waar je ECHT rekening mee moet houden : houdt maat. Een man die je op meer dan 50 centimeter afstand ruikt (en sommige ruik je al op tien, net als sommige vrouwen) trekt alleen maar vliegen aan. Eigenlijk moet je het helemaal niet (merkbaar) ruiken ; zolang je zelf geen verkeerde walm verspreid, eventueel van heel dichtbij een aangename geur, is het prima. Meer heb je niet nodig.
Scoren zul je echter met je persoonlijkheid, je ogen en je leuke glimlach moeten doen. Alleen een geur is niet voldoende. Geur is als op zichzelf staand element wel in staat iemand af te stoten, maar niet om iemand aan te trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke,dat is nog eens een leuke vraag en kan ik heel kort in zijn:een geur nemen die heeeeeerlijk is en niet iedere kerel mee loopt:1 million van paco rabanne...als ik nu al aan die geur denk dan heb je al gescoort haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zwak is toch voor Hugo Boss Bottled. Maar voor elke geur geld inderdaad dat het per persoon verschillend ruikt. Je zou toch es naar een parfumist oid moeten gaan om eea uit te proberen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fahrenheit - Dior of
Boucheron Homme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bier!

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar nee; combineer een vrouwenparfum met een mannenparfum. Meer man dan vrouw wanneer je een man bent!! Het gaat om druppels perfectie hier --> er is bijvoorbeeld Nikki Richie wat je zou kunnen combineren met mannendeo (GEEN chocola of al die andere ongein, gewoon met de ogen dicht naar binnen lopen bij de Bodyshop).
Zonder te combineren kan ik je erg een aftershave aanraden waarvan ik alleen de verpakking ken: rood met goud en een indonesisch tafereel waar een olifant en een stukje oerwoud in voorkomt. Ik heb hem eens opgespoten gekregen (voor de grap) door iemand van de studentenkenningsmaking, en opeens trok ik de aandacht... heel apart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mexx Waterlove vond ik een goede keus van mijn vriend.
En dan misschien geen aftershave, maar de deodorant Axe Dark Temptation is echt de lekkerste deodorant die ik me voor kan stellen voor een man, maargoed ook dat is persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Markvermeer;

Doe vooral een luchtje op wat je zelf lekker vind ruiken en bij jezelf vind passen. Stel je voor dat er iemand op jouw luchtje valt (en dat is wat anders dan op jou zelf!) terwijl je dat eigenlijk gewoon vindt stinken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een geurtje dat bij jou past. Geurtjes zijn heel persoonlijk omdat het combineert met jouw lichaams geur.. je zult dus wat moeten gaan testen wat bij jou het beste past..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sicily van Dolce & Gabbana

beperkt verkrijgbaar (een paar Douglas, en enkele V&D`s)

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, hij is aleen voor vrouwen... shame on me
heb me vergist.

Toegevoegd na 3 minuten:
voor mannen zou ik zeggen:

route 66

Giorgio armani (die witte half doorzichtige)

Joop (die rode fles)

en een echte afknapper is old spice!!
remember...