hoe kan ik mensen iets laten vergeten waarvan ik niet wil dat ze het weten?

ik wil dat iemand iets vergeet omdat ik het haar niet kan geven. maar ze begon er laatst over en toen zei zoiets van ja doe ik. maar eigenlijk doe ik dat helemaal niet niet! ik ben nu bang dat ze er weer is over begint....

Toegevoegd na 14 minuten:
en ik heb er niks aan als je zegt dat ik het eerlijk moet zeggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
herken je probleem..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geld geleend, maar het was maar 2 euro....
en kom alsjeblieft niet nu met van: ik zou het eerlijk zeggen, bla bla, bla,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar gaat het dan over van wat ze moet vergeten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het niet netjes oplost gaat die persoon een hekel aan je krijgen, is dat de bedoeling? Even een nieuwe kopen of eerlijk opbiechten.

Het beste antwoord

Als je er niks aan hebt dat je het eerlijk moet zeggen zou ik als ik jou was overwegen een knuppel te kopen en een goede klap op haar achterhoofd te geven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja dat moet dan maar.... ;D

Andere antwoorden (3)

Niet. Dat kun je niet. Alles wat je zegt kan door iemand onthouden worden. Als t gaat om 2 euro ist nog onschuldig, maar bij grotere dilemma's..., als t op straat ligt, ligt t op straat. Beter nadenken dus voor je er iets uit gooit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan natuurlijk niet, dat zou wel supermakkelijk zijn. Je weet het antwoord zelf al, staat al in je vraag. De enige oplossing, als je het haar echt niet kan geven, is eerlijk zijn. Een andere oplossing is er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er ook eigenlijk een beetje aan wát het is..

Als het iets groots is, dan vergeet ze het niet.. maar als het iets kleins is, kan het vergeten worden.

Ik heb ook zoiets gehad en zo heb ik het opgelost:

Ik had iets beloofd, een klein cadeautje, en dat kon ik niet regelen (lang verhaal - tja.. juwelierswinkels) en het was niet op tijd aangekomen. Dus zat ik met hetzelfde verhaal als jij.. Dus bedacht ik ''ongeveer'' hetzelfde, en gaf dat.

Natuurlijk wel een beetje slijm (''Dit komt van mijn hart'' of ''Dit is speciaal voor jou'' etc.), overdrevener dan het was..

En nu?

Niks, geen woord meer. Tijd is verstreken en ze heeft niks meer gezegd.. Niks negatiefs tenminste.. Misschien in haar hoofd, maarja, dat weet ik niet :)

Succes.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus in jou situatie: Kan je iets geven met de waarde van wat je wou geven. Hahaha, lijkt op mijn middelbare schooltijd, 1e klas. Alleen het beste wat ik toen kon bedenken is gewoon het geld terug geven. Anders word het té moeilijk.. Want naderhand zul je zien dat de persoon je niks meer leent (geeft) omdat je onbetrouwbaar bent: Je betaalt niet terug.