mijn partner kan op 1 of andere manier mijn excuses niet aannemen en blijft maar drammen op wat hij vind wat moet ik hiermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het hangt er natuurlijk vanaf waarvoor je excuses moest maken. Sommige zaken zijn niet meteen vergeven en vergeten. Je zal geduld moeten hebben. Ondertussen kan je misschien zeggen dat hij niet moet blijven zeuren, dat je het nu wel weet. Laat er dan wat tijd overgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt een beetje van het onderwerp af natuurlijk, maar accepteer dat jullie het niet eens zijn, ieder zijn eigen mening. Je hoeft elkaar dan niet te overtuigen van je eigen gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat jij altijd heel snel je excuses aanbiedt en dan verwacht dat het gelijk weer goed is en hij weer gezellig en vrolijk is ?
Hij is er misschien niet van overtuigt dat je het meent.
Het is heel moeilijk om te antwoorden hierop als we niet weten wat er aan de hand is denk ik, maar succes hoor !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat al uitgebreid onder zijn aandacht hebt gebracht en het helpt niet moet je je er gewoon niets meer van aantrekken. Spreek hem niet meer tegen en ga nergens meer op in, of dat nu klachten of verwijten zijn. Hij is blijkbaar niet te veranderen. Als jij niet meer reageert lost dat natuurlijk niets op maar jij behoudt wel je rust en dat is een vooruitgang. Denk aan iets anders terwijl hij bezig is; luister er zelfs niet meer naar maar ga bv een liedje neuriën of een boodschappenlijstje maken. Of pak gewoon de krant of je mobiel. Is lekker onbeleefd maar maakt wel duidelijk wat jij van het gedram vindt. Ik spreek uit ervaring; heb hier ook zo iemand die uren kan doorgaan met zeiken over niks. Sterkte en succes!