Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriendin word 18 zaterdag, we willen iets speciaals doen en iets grappigs, heeft iemand tips?

Mijn vriendin word zaterag 18 en geeft feest.. Mijn vraag was nu wat zijn leuke tips? ik wil een goedkoop iemand inhuren voor ong. 70 euro. Een leuke stripper misschien? Helaas zie ik dat ze allemaal vanaf 150 euro zijn of meer. Weet iemand iets anders leuks? Een leuke act? Of een iets goedkopere stripper?

Toegevoegd na 4 uur:
IK BEN EEN MEISJE!!! HAHA

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Probeer iemand in de vriendenkring /school te vinden die dit wil doen. En als deze niet herkenbaar wil zijn maar het wel wilt doen smink je dit gezicht. En anders een oproep op marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat dacht je ervan om zelf een leuke stripact op te voeren. Zal ze vast hylarisch vinden en het kost je hooguit een mooie slip of string ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een string met een olifant (of een ander dier ervoor.. zodat het past), en ga met je bierbuik de anderen een oog uitsteken! Laat zien dat je het durft. Het kost vrijwel niets, en daarnaast krijg je nog jaren later complimenten.

Ook kun je gewoon naar de sex-shop gaan en daar wat halen zodat zij voor paal staat bij de familie, of juist iets gezelligs voor beide...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je niet leuker om zelf iets te doen? Dat zal ze meer waarderen dan wanneer je iemand inhuurt,b.v. een trip naar een item dat jullie allebei leuk vinden en een romantisch etentje na! Hoeft ook niet duur te zijn. In ieder geval een prettige dag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en haar een curses paaldansen geven dan?das echt lachen heb ik ook wel eens gedaan op een feest:vrouwen een hoop lol en mannen aan het kwijlen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met z'n allen naar de film en borrelen na afloop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja moeilijk.
wij kennen jou vriendin natuurlijk niet, en wat jullie leuk vinden weten we ook niet. op deze vraag is bijna geen antwoord te geven want we kunnen wel met z'n alle alles gaan roepen, maar de gene die het antwoord draagt ben jijzelf ;-)

ik heb maar idee als het alleen meiden onderling is kan je gaan tutten met gezichtmaskers enzo.
is het gemengt ga je toch gewoon lekker stappen.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding