hoe kan ik vaker met mijn vriendin afspreken?

Ik zie mijn vriendin maar 3 keer in de maand ik wil graag vaker afspreken maar zij zit in groep acht en ik in de brug klas en wonen uur fietsen van elkaar dus hoe kunnen we vaker afspreken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dan ben je heen en terug toch al snel twee uur eraan kwijt. En dan zit je natuurlijk ook met schooltijden en de etenstijden thuis.
Het wordt ook weer vroeg donker, dus bij elkaar blijven eten en dan terug fietsen lijkt me ook niet een succes.
Hoe staan jullie ouders tegenover de vriendschap?
Heb je niet een vader of moeder die je met de auto kan brengen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bel, sms , msn , Hyve met elkaar en spreek iets af :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel ongezellig dat je zo ver moet fietsen als je elkaar wilt zien en ook niet op dezelfde school zit. Maar ik zou toch eerst eens aan je vriendin vragen of zij jou ook graag vaker zou willen zien. Als dat zo is , zou je toch op zaterdag of zondag en in schoolvakanties kunnen afspreken? Of misschien mogen jullie eens bij elkaar logeren of eten en dat de ouders jullie wel om de beurt willen brengen en ophalen.