ik ben verliefd op een meisje en mn vriend is dat ook, ik heb het meisje gezegd dat iemand haar leuk vind ze wil heel graag wie t is. wie zal k noeme?

zal ik mijn vriend noemen of mijzelf. mijn vriend weet niet
dat ik op haar ben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (9)

Ik denk niet dat je vriend het zal waarderen als jij er met haar vandoor gaat: hij heeft tegen jou gezegd dat hij haar leuk vond, jij hebt niks gezegd.

Overleg eerst even met je vriend. Misschien wilt hij helemaal niet dat ze het via jou moet horen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even iets feitelijks: ik denk niet dat je vriend wil dat jij zomaar zegt dat hij verliefd is op haar. Dat zou ik dus zoiezo niet doen. Van jezelf moet je het zelf weten. En dan nu naar mijn gevoel: Ben niet onzeker! Denk even niet aan je vriend. Neem haar mee naar een rustige plek, pak allebei haar handen vast en zeg: Ik. Ik vind je leuk. En dan wacht je. Misschien zoent ze je. Misschien word ze overdonderd, en zegt ze iets van: O... en valt er dan een pijnlijke stilte. Als er zo'n stilte valt, zoen haar dan. Misschien zegt ze dat ze je niet leuk vind. Dat zou jammer zijn, maar niet geschoten is altijd mis! Zeg nou zelf: Wat heb je liever. OF ze zal nooit weten dat je haar leuk vind, misschien iets met je vriend nemen, en alles is voorbij. OF je vraagt het, je zegt ja en jullie krijgen iets. OF ze zegt nee, en je weet in ieder geval dat je het geprobeerd hebt. Ik zou het in ieder geval niet tegen je vriend zeggen totdat jullie eventueel iets hebben. Dan word het misschien een ''wedstrijd'' om wie het meisje krijgt, of krijgen jullie ruzie. Dit is niet de bedoeling. Het pakt nooit goed uit als je het tegen je vriend verteld, en je word er in ieder geval niet beter van. Succes man!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon zeggen dat het er eigenlijk 2 zijn. Jij én je vriend... Dan kan ze kiezen. Uiteindelijk ligt de keuze of ze iemand leuk vindt toch bij haar. Je kan ern ander niet kwalijk nemen om ook op haar verliefd te zijn. Ze is iemand die immers leuk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zou ik mee oppassen. Want je weet ook niet hoe dat meisje gaat reageren. Voor hetzelfde geld is ze nog helemaal niet toe aan een vriend en wordt een van jullie straks teleurgesteld. Ik zou met je vriend praten over hoe jullie het met het meisje aan gaan pakken. Niets achter zijn rug om gaan doen. Dat kan behoorlijk ten koste gaan van jullie vriendschap. Dus: nog even zwijgen tegen het meisje en samen een goed plan maken dat geen van jullie gekwetst wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Precies! +1
Waarom zou jij vertellen dat hij verliefd is op haar? Heeft hij jou dat gevraagd of kan hij dat zelf niet? Dat zou ik niet zomaar uit mezelf doen, dat zal hij je niet in dank afnemen.

Bovendien zal het geen slimme keuze zijn want jij vind haar ook leuk en zo duw je haar juist in zijn armen.
Je moet gewoon vertellen dat jij haar leuk vind en misschien is het wederzijds en groeit er iets moois. Je vriend zal dat niet leuk vinden maar dat is dan jammer, had hij maar eerder moeten zijn. Aan jou de keuze dan wat voor jou belangrijker is, je vriendin of je vriend?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou tegen dat meisje zegge dat jij haar leuk vindt en jou vriend en dan zal ze kiezen voor de gene die ze echt leuk vindt of je zegt alleen jou naam en gaat vervolgens naar die vriend toe en legt het uit en vraagt of hij het egt super erg vindt als jij ooit met haar zal krijge

ik heb zelf zo iets meer gemaakt met me beste vriendin en toen we samen als "Meiden" er over hadde gepraat vondt zei het helemaal niet zo erg dat ik met die jongen had ze vondt het zelfs super leuk voor me

nou kan jij niet egt als echte "meiden" praten

xxxx heeeel veeeel success
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou open kaart spelen tegen je vriend en ook tegen het meisje. Zeg de waarheid gewoon, dat is het beste.
Dus je zegt tegen je vriend dat je tegen het meisje gaat zeggen dat jij haar leuk vindt. Kijk wat er gebeurt, misschien vindt ze jou niet leuk en je vriend wel of heel iemand anders. Of hopenlijk voor jou, vindt ze jou ook leuk!
Ik zou niets over je vriend zeggen tegen het meisje, dat moet hij zelf maar doen.
Sterkte en succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk heb jij met jouw opmerking dat meisje heel nieuwsgierig gemaakt. En natuurlijk wil zij nu dolgraag weten wie er nog meer op haar valt.

Als jij 'iets' met dat meisje hebt, moet je ook volkomen eerlijk tegen haar zijn en haar gewoon vertellen om wie het gaat. Dat behoor je haar dus gewoon te zeggen.

Wellicht bestaat het risico dat zij daarna met je vriend een relatie wil..

Maar als zij voor hem kiest..betekent dat dat het tussen jullie toch niets geworden zou zijn.

Wees dus volkomen open en eerlijk tegen dat meisje..daar heeft zij recht op.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg gewoon beiden. das wel zo eerlijk vanuit alle partijen gezien. waarom geheimzinnig doen? Als het meisje geinteresseerd is merk je dat vanzelf wel.