Wat kan ik doen wat niet veel tijd in beslag neemt?

Hallo, ik heb nu proefwerkweek. Dus ik moet veel leren enz.
Maar morgen zijn mijn vriendin en ik 2,5 jaar samen. Wat kan ik met haar doen wat niet veel tijd in beslag neemt, ivm pww, maar toch leuk, gezellig en romantisch is?

Aan het einde van de week gaan we uiteten, maar op de dag zelf wat doen is natuurlijk ook leuk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Gewoon een filmpje kijken of gezellig samen leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Gezellig samen leren! Top! ++
je kunt je beter concentreren op de proefwerkweek en morgen alleen even kort bellen. je kunt anders op je klompen wel aanvoelen, dat het afspreken met je vriendin meer tijd in beslag gaat nemen, dan je eigenlijk inplant. gaat dan erg ten koste van school. in het weekend heb je nog tijd zat om haar te zien.
12 jaar geleden
koop een bos rozen, hang daar een lieve brief aan en geef die bij haar af, drink dan samen iets en ga weer naar huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lief idee!++
Ik ga ervan uit dat ze nog thuis woont? Dan zou ik haar morgenochtend vroeg een lekker ontbijtje brengen. Oud mandje van zolder, verse broodjes, beleg, flesje sap en een mooie kaart erbij: klaar! Je vriendin helemaal verliefd en jij na na het ontbijt naar school. Wel even navragen hoe laat haar wekker gaat, want je moet haar wel voor zijn, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef haar als eerste iets leuks zoals: een mooie bos bloemen (rozen zijn romantisch) of een klein cadeautje kijk dan een filmpje of ga naar een terrasje ga niet te laat ,maar zorg niet dat je te laat thuis bent. je hebt nog genoeg tijd om te leren

Toegevoegd na 3 minuten:
of als je dat tocht te veel tijdbesteding vind geef haar dan een gedicht met die rozen erbij natuurlijk. geef haar iets lekkers (chocolade bijvoorbeeld) blijf wel eventjes bij haar en ga dan leren.