Nou dat ligt er aan. als je kijk naar 't bunnyranch die dames verdienen op een week meer geld dan jij in een jaar verdient dus op zon punt zeg ik ja, maar anders durf ik 't niet te zeggen. Oja en gratis drankjes tijdens 't uitgaan, maarja inclusief GHB dan :) dat is dan wel weer een risico.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor de vrouw misschien wel, maar een vriendin is alles behalve voordelig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gratis drankjes in een uitgaansgelegenheid krijg ik als man nooit. In financieel opzicht denk ik dat vrouwen soms wel een graantje mee pikken van hun vrouw zijn. Aan de andere kant blijkt uit onderzoek dat ze voor het zelfde werk slechter betaald worden dan mannen. Dus tsja.....

Denk dat het voor- en nadelen heeft die elkaar opheffen. Net als man zijn voor- en nadelen heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt er vanaf. Qua kleding niet en make-up niet. Qua kletsen ook niet.
Denk dat mannen het gemakkelijker hebben in deze wereld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het heeft voor en nadelen maar ik blijf toch liever een man.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen blijken in biologisch opzicht veel meer (moderne) potenties te hebben dan mannen. Het is namelijk niet meer van belang sterk te zijn, aangezien jagen en verdedigen tegenwoordig niet meer van mankracht afhankelijk is. Een vrouw is in veel gevallen zelfs een betere marinier dan mannen, aangezien ze meer geduld kan opbrengen en vaak beter kan omgaan met de lokale bevolking. Gelukkig kan ik wel melden dat mannen beter ruimtelijk inzicht hebben dan vrouwen en dus beter kunnen zien tijdens het rijden (dit betekend niet dat mannen beter kunnen rijden).

Ik moet helaas concluderen dat het tegenwoordig voordeliger is als vrouw dan als man...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik betaal, en da's geen stoere bluf, eigenlijk nooit in een kroeg als ik alleen naar binnen ga. Het is een kwestie van de juiste emotionele manipulatie, en het is meestal binnen 3 minuten geregeld dat de dame me vraagt of ik iets wil drinken...

Ben ik nou zo'n uitzondering??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of ben jij nou zo karig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, geld interesseert me niet zo, in groepen en met mannen betaal ik meestal wel, maar met vrouwen in een bar heb ik daar geen zin in: als ze het leuk vinden dat ik blijf, dan bestellen ze dat eerste wijntje maar. Aan het einde van de rit als het uit de hand gelopen is betaal ik desnoods de hele rekening wel, dat boeit me dan ook weer niet (eerlijkheidshalve: hangt van de hakhoogte af:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nu snap ik je naam ''plr'' voor player
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Les 1 die ik al vroeg in m'n leven leerde: stel vragen, over and over again tot je begrijpt wat er wordt bedoeld en ga niet uit van je eigen gedachten... Dan zit je meestal fout, namelijk. Nee dus, dan zou ik plyr gebruikt hebben, dit zijn m'n initialen.
Als man word je niet elke maand "ziek".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, de dag na ontvangst van de creditcardrekening van mijn vrouw voel ik me niet bepaald de "happiest on earth"...
Het is vooral voordelig om een vrouw te zijn als je de geestesgesteldheid hebt van een man, in andere gevallen niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ten opzichte van een man waarschijnlijk wel. Mannen betalen en vrouwen incaseren. Desondanks beteknt dat wel dat vrouwen over het algemeen afhankelijker zijn al worden de verschillen steeds kleiner.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik persoonlijk denk van wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En willen wij dat nog even toelichten?