Help mijn vriend schreeuwt vaak in ruzies hoe los ik dit op?

mijn vriend schreeuwt vaak in ruzies tegen mij, hij neemt nooit de tijd om het uit te praten als ik dit wil maar zegt dan dat hij er klaar mee is. we praten het dus eigenlijk bijna nooit uit. Hoe pak ik dit aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als hij schreeuwt moet je niet teug schreeuwen je kan beter heel rustig blijven praten en opgegeven moment Zal hij ook rustiger gaan praten probeer zelf als je boos bent niet meteen dingen te roepen want dan ga je elkaar alleen maar boos maken. En je kan hem beter rustig uitleggen dat je dat nodig hebt als vrouw en dat je dan ook verder kan want je blijft dan nog steeds bij de onopgeloste problemen :) try it out. Succes

Ik ken je niet, noch hem, en weet niet hoe jullie relatie is. Toch zou ik het je zo gunnen om antwoord te krijgen op je vraag, en dat er verandert wat je wilt dat er verandert. Ik zou je willen aanraden om je vraag aan hem zelf te stellen. Hij is, denk ik, de enige die het antwoord heeft. In een relatie is het van onschatbare waarde om eerlijk te zijn, hoe moeilijk dat ook is. Je krijgt niet altijd te horen waar je het meeste behoefte aan hebt/wat je verwacht, maar antwoorden krijg je altijd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100