hoe zorg je dat je handen niet zweten bij hand vasthouden?

Ik ga vandaag naar de bioscoop met mijn nieuwe vriendin en ik wil graag haar hand vasthouden zonder te zweten hoe doe ik dat het best?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Daar zal je waarschijnlijk niet aan ontkomen!
Vlak voordat je haar hand vast gaat houden even afvegen aan je broek, beetje onopvallend.
En je bedenken, dat ook zij in de zenuwen zal zitten en wellicht ook een zweethandje heeft.
Het is gewoon niet anders en zal jullie liefde vast niet in de weg staan!
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vooral ontspannen. Door zenuwen gaan je handen zweten, dus probeer zo rustig mogelijk te blijven.

Maar ja, de eerste keer is iedereen altijd zenuwachtig, zij dus ook. Maak je maar niet al te veel zorgen, als zij jou leuk vindt, merkt ze het niet eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem zit hem niet in jou zweethanden, maar aan het feit dat je wellicht zenuwachtig of gespannen bent. Ik zou me hier oprichten! Zorg dat je een ontspannen je date in gaat! Lukt dit nou niet kun je dr altijd nog 'een arm' geven! Ook romantisch en geen last vast zwetende handen!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg is dat niet.
Martin Bril schreef hierover:

"We liepen hand in hand.
Arries hand was warm en een beetje plakkerig.
Mijn hand ook.
Warm en plakkerig, zo is de liefde".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schattig! +
Ik zou ook zweten als ik met mijn nieuwe vriendin uit zou gaan. Maar ik ben oud en wijs genoeg geworden om dat niet zo erg te vinden, en dan wordt het vanzelf minder :)
(het hoort er nou eenmaal bij)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kan helpen is zout. Gewoon van te voren in je hand palm doen en wrijven. Daarna beetje afspoelen met water. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om zweethanden te voorkomen kan je proberen om ze te wassen met eau de cologne, in te wrijven met kamferspiritus of ze te wassen in water waarin aluin is opgelost.