Bestaan er in het echt ook 'Mannentesters'?

Ik ben het boek van Heleen van Royen aan het lezen;
'De Mannentester'. Erg bizar en vraag me dan ook af of deze mensen ook echt bestaan...?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wordt er dan onder een mannentester verstaan? Ik heb het boek niet gelezen, vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dounja:
De mannentester
Victoria is een 27-jarige femme fatale met een uniek beroep. Ze is mannentester. Ze laat zich inhuren door vrouwen om hun geliefde op de proef te stellen. De ongenaakbare Victoria kent geen scrupules, werkt professioneel en doelgericht.
Ze reist van Sevilla naar Londen, van Milaan naar New York, waar ze even gemakkelijk van naam als van uiterlijk wisselt. Geen man is veilig voor haar. In haar gedrevenheid om ontrouw aan de kaak te stellen past ze duistere methodes toe... Ik zeg; allemaal lezen, ik heb 'm nog niet uit maar vind het tot nu toe een goed boek, beetje bizar, vandaar dat ik me afvroeg of deze mannentesters ook werkelijk bestaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Pinkie: Ok, klinkt inderdaad interessant. Ik heb geen idee of dat soort vrouwen echt bestaan en ik kan me ook niet voorstellen dat andere vrouwen haar zouden inhuren... Maar goed, dat is mijn mening. Ik ga zeker lezen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker doen, geweldig boek, (vind ik...!)

Het beste antwoord

Welnee, dat komt voor uit Heleens rijke fantasie.
Het wordt wel steeds moeilijker om elke keer wat nieuws te verzinnen....
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Neem van mij aan, dat alle (gezonde) Vrouwen mannentesters zijn...

Ik heb het boek (nog) niet gelezen, maar elke vrouw is een mannentester...

Sommige hebben dat getest en voor hen hoeft het nooit meer en andere kunnen er geen genoeg van krijgen om steeds maar weer nieuwe mannen te testen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, misschien moet je het boek toch maar eens lezen, want zoals zij zich gedraagt... Ik kan je vertellen dat zeker niet alle vrouwen zo zijn!!!
Wie weet na aanleiding van dit boek. Hebben we er weer een beroep bij! Goed tegen de werkloosheid van nu.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw dat doet bij haar man. Ik denk dat de vrouw daar Te jaloers voor zou zijn. (Ikke wel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zit wat in, (jaloezie) maar als ik mijn partner niet zou vertrouwen en ik zou het geld hebben, dan zou ik misschien toch wel zo'n mannentester inschakelen, ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh echt niet, daar heb ik te veel eer voor. Daar ga ik zelf achter komen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha idd!
Er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die zich zo opstellen. Maar gelukkig komt dit maar heeeeel weinig voor: het percentage aan echtscheidingen zou anders oplopen tot 99% :-)
14 jaar geleden
Een man is het uitgelezen wezen om getest te worden!
Zowel door vrouwen, maar ook door andere mannen.
En als alles ok is, dan ben je een echte vent