Moet je populair zijn om geliefd te zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Populair zijn betekent dat je geliefd bent bij veel mensen. Geliefd kun je zijn bij veel of weinig mensen. Sommige mensen vinden het van belang dat iedereen ze mag. De meeste mensen vinden het voldoende als de mensen die dicht bij hen staan hen mogen. Je hoeft dus niet populair te zijn om geliefd te zijn bij een beperkte groep mensen. Als je geliefd bent bij een grote groep mensen, ben je populair. (populos = volk)

Nee hoor, onopvallende mensen kunnen heel geliefd zijn maar zijn niet perse populair

Nee hoor, ik ben niet populair want ik leef graag rustig en een beetje op mezelf, maar ik voel me dagelijks geliefd :)

Nee. Populaire (vaak bekende of beroemde) mensen zijn niet bij iedereen geliefd; mensen die je persoonlijk liefhebt (familieleden, vrienden) hoeven niet per se populair te zijn.

nee, als je bijvoorbeeld in je familie een favoriet mens/kind van iemand bent, hoef je niet per se populair te zijn.

nee, dit zijn 2 hele verschillende dingen. iemand die totaal niet populair is kan toch geliefdd zijn. iemand die populair is zal sneller/meer geliefd zijn in het 'ALGEMEEN' de vraag is echter wat je onder gelief zijn verstaat uiteraard. als dit 'goed op de markt liggen' is kan het idd het geval zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100