Is de wonderschone geurende lelie die langs de weg staat wachtend om geplukt te worden.

Na het plukken blijkt ze erger te zijn dan een brandnetel en stekende distel bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ^^

Andere antwoorden (7)

Dat is een vrouw die gaat voor haar principes ongeacht wat de gevolgen zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij het plusje want ik ken er zoeen...
Een voor mannen gevaarlijke seksueel aantrekkelijke vrouw welke er geen probleem mee heeft zichzelf ten koste van hen te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heleen van royen... Zegt men... (wilde eerst zeggen dat ik dat ben maar ja bij nader inzien ;) haha)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier kan je het duidelijk lezen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Femme - vrouw / Fatale - noodlottig,
m.a.w. De vrouw die je noodlottig zal worden.
zij zal je eerst verleiden met alles wat in haar macht ligt om je vervolgens ongelukkig te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aandachtszieke dame die het zich kan permiteren het te zijn...als man trek je aan het korste eind is de koek op dan is het ook echt game over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je goldeney gezien? Famke Jansen speelde hier een echte femme fatale!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HIHI Ik vond haar in "Rounders" al femme fatale.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja gezien en ik snap wat je bedoelt. Grappig want het was de eerste keer dat Bond "echt" emoties toonde ..