hoe kun je het beste een nette meisje met veel zelfrespect het beste versieren?(M)

Details

mijn enige aanspreek mogelijkheid is wanneer ze werkt (als kassameisje)
verder weet ik wel dat ze mij een nette lieve jonge vind.
en ik heb al is een keertje leuke babbel gemaakt met haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol 2 keer zelfde vraaag??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar haar toe met slingers en versier haar go for it!

Het beste antwoord

Ik hou niet zo van het woord 'versieren' Ik vind dat woord van een zeker 'respectloosheid' getuigen.

Ik vind dat je zelfs in je denken op een reine, nette manier met dat meisje om moet gaan.

Praat dus liever van 'verkering'met haar KRIJGEN.

Hoe je dat zou kunnen aanpakken: Schrijf haar een briefje, zorg dat je bij haar kassa passeert en druk haar dat briefje in de handen.

Schrijf gewoon eerlijk dat je verliefd bent op haar en dat je graag eens met haar uit wilt gaan en..

Vraag haar je eventueel mailen of te sms-sen als zij daar ook zin in heeft.

Vergeet niet je gsm nummer en je e-mail adres te geven.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat zou ik wel kunnen waarderen..zo'n briefje. spannend en niet te direct.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is precies het soort advies dat ik zocht.

Andere antwoorden (6)

het beste met respect

Toegevoegd na 13 minuten:
Vraag haar wanneer ze pauze heeft en of ze dan koffie/thee met je wil drinken, of een wandelingetje maken. Als ze dat wil , dan kun je haar vragen wat ze leuk vindt om te doen, naar de film gaan, houdt ze van dansen, van lezen, van breien? Dan komen jullie er allebei wel achter of je elkaar nog eens wil zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat moet ik dan zeggen tegen haar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat hij dat zelf ook wel in de gaten had ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha lekker samen breien :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan weten ze allebei waar ze hun handen moeten laten.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou Katoen,volgens mij heb jij er zelf wel zin in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In breien? Ja hoor. Ooit gehoord van 'wild breien' ? Erg gezellig.
Overigens snap ik de minnetjes op mijn antwoord niet.
Ik denk dat het al moet beginnen met dat je haar niet moet willen versieren.

Vraag haar gewoon eens uit, of voor een kop koffie om elkaar beter te leren kennen. Want zo goed zul je niet weten wie ze is, als je haar alleen ziet aan de kassa :) Dat weet zij ook. Dus elke andere versiertruc zal nergens op slaan.

Als ze je inderdaad een nette lieve jongen vindt, en ze ziet het zitten om je beter te leren kennen, dan kan ze daar op ingaan, of iets anders voorstellen. Als ze nee zegt, dan denk ik dat je je misschien teveel hebt voorgesteld bij die leuke babbel die jullie gehad hebben. Je kunt haar dan beter uit je hoofd zetten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees geintreseerd in haar en luister naar haar verhalen. Als het klikt kun je haar mee uit vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je haar niet durft uit te vragen, kun je ook een lief gedichtje schrijven op een kaartje met je teledoonnummer of mailadres erbij en dit aan haar geven achter de kassa.En dan hopen dat ze reageert. Zo niet, dan kun je haar de volgende keer vragen wat ze van het kaartje vond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verover haar langzaam, eventueel druk je haar een briefje in haar hand met je telefoonnummer erop.
In et briefje geef je aan dat je haar leuk vindt en haar heel graag wat beter wil leren kennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
versieren is natuurlijk fout. een beetje bijdehand meisje doorziet dit nog VOOR je een versierpoging doet want het ligt er zooo dik op.

wees jezelf, wees spontaan, maak nog eens een leuke babbel en toon interesse in haar doen en laten zonder dat dit geforceerd is.

hiermee maak je echt de meeste kans.

succes