Wanneer een man op zijn 19de nog geen enkel liefje heeft gehad, is dat dan eerder een turn-off voor potentiële partners of een aantrekkingspool?

Ik bedoel hiermee vooral op het vlak van liefde en niet zozeer op seksueel gebied. Zullen vrouwen eerder een relatie beginnen met zo'n iemand, of eerder niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had mijn vader ook, maar dan op zijn 23e.
Hij had nog nooit een liefje gehad en mijn moeder was de eerste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je 19 bent ben je nog geen man... ik voelde mezelf althans absoluut geen 'man' toen ik nog maar 19 was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wanneer ben je dan een man? ik ken kerels van 50 die nog kind zijn! van meiden zegt men dat ze vrouw zijn na hun eerste menstruatie (kan het nog achterlijker?)
ik ben 38 en vind het erg als men me aanspreekt met mevrouw (ben misschien wel 'oud' maar wil het niet zijn) maar ben wel een vrouw.
van de andere andere kant. riep net nog dat ik geen mokkel was tegen de buurman (was aan het klussen en hij vroeg of ie kon helpen) 't ook nooit goed... :OP na al deze onzin even wat zinnigs voor de afwisseling: een man is voor mij iemand deze verstandig is zijn verantwoording neemt, dat is pas een echte vent in mijn ogen! ;-)

Het beste antwoord

Bij het beginnen ve relatie staat dat toch niet op zn voorhoofd geschreven?
"Dames, let op: onervaren in de liefde".
Ik geloof best dat jongeren onzeker overkomen als ze onervaren zijn, maar als het om liefde gaat...wie voelt zich dan niet kwetsbaar en onzeker?
Ik denk niet dat ervaring de doorslaggevende factor is, om wel/niet op iemand te vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)))
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me inderdaad het beste en allesomvattende antwoord op de vraag die ik heb gesteld.

Andere antwoorden (11)

Een partner zonder ervaring kan aanhankelijker overkomen, jou claimen, niet goed weten om te gaan met vrouwelijke stemmingen, dingetjes, etc. Maar dat geldt ook voor een man :-). Dus maw ze/jij wilt geen groot kind meenemen naar een feest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denkt dat het voor sommige meisjes juist een plus punt is omdat ze dan tenminste niet zomaar met een meisje een relatie beginnen en als hij dat dan wel met haar doet weet ze dat ze speciaal is en je hebt geen last van jaloerse exen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom niet?

op elk potje past een deksel, en vrouwen vallen op een persoon, en niet zo zeer of iemand al een relatie heeft gehad, vooral niet als je nog maar 19 bent.
bovendien hebben mannen die wel een relatie hebben gehad, ook bagage, dat kan ook weer lastig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de ene vrouw is hij dat juist extra aantrekkelijk, en de andere denkt: 'het zal wel een watje zijn". Maar dat laatste hoeft natuurlijk helemaal niet!

Ik denk dat daar geen algemeen antwoord op te geven is.
Het hangt ook af van de reden waarom iemand nog niet eerder een vriendin heeft gehad.
Misschien heeft deze "man' nog geen meisje ontmoet waar hij een relatie mee zou willen beginnen.
Misschien besteedt hij liever zijn tijd aan studie, sport of hobby, en denk hij; "mijn tijd komt nog wel".
Misschien is hij verlegen en durft hij niet zo op een leuk meisje af te stappen.
Misschien is hij niet toe aan een vaste relatie omdat hij het heel gezellig vindt om met zijn vrienden te stappen.

Maar wat is nou 19??
We hoeven niet met zij allen al op onze 16e verkering te hebben!
Het wordt wat anders als iemand 35 is en nog nooit een relatie heeft gehad.

Verstandige meisjes kijken daar doorheen, kijken naar de persoon en niet naar het aantal veroveringen die hij al heeft gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19 vind ik zelf nog niet zo schrikbarend.

Een man die op zijn 45ste nog bij zijn moeder thuiswoont is in de ogen van (verstandige) vrouwen niet meer zo aantrekkelijk, omdat hij eigenlijk nauwelijks ervaring heeft met een zelfstandig leven.

Met 19 jaar nog geen ervaring hebben is denk ik geen probleem, er zijn ook zat vrouwen die dat hebben, niemand roept dat van de daken uit angst "raar" gevonden te worden.

Ik zou er nu wel wat werk van gaan maken want anders ben je over 5 jaar ERG onervaren in vergelijking met leeftijdgenoten.

EN niet vertellen als je eens op punt staat om wat ervaring op te doen (dat het voor het eerst is).
Gewoon doen.

A) ben je mogelijk een natuurtalent en gaat het soepeler bij jou dan bij een ander na veel ervaring, en
B) als het toch wat onhandig gaat vinden veel vrouwen dat eerder schattig dan storend zo'n eerste keer.

Ik zou in een eerste contact met iemand veel liever een klein beetje onhandig doen dan iemand treffen die zeer voortvarend en mogelijk TE doortastend is, dan lijkt je bijna een routine klus, ook niet echt een compliment.

De eerste keer met alles (zelfs met handje vasthouden) is toch altijd even aftasten wat de ander wil of niet wil dus gezellig aanrommelen met z'n tweeen

veel plezier

Toegevoegd na 2 minuten:
PS nog even samenvattend. Op deze leeftijd vind ik het nog geen turn-of maar ook zeker niet iets dat je echt aantrekkelijker maakt. Ik zou het zelf liever niet weten van te voren, en zou liever hebben dat je het bijv na een paar afspraakjes/contactmomenten evt zou vertellen
12 jaar geleden
Ik denk dat er best vrouwen zijn die graag een partner hebben die een beetje ervaring heeft op het liefdes gebied. Maar ik weet zeker dat er ook heel veel vrouwen zijn die iemand wil hebben die nog geen ervaring hierin heeft.

Wij vrouwen kunnen best onzeker zijn en als ze dan een man vinden die geen ervaring heeft, dan hebben ze niet het gevoel dat ze hoeven op te boksen tegen de vorige en het beeld dat een man daarvan heeft.

Ik persoonlijk geef niet zo heel erg veel om of een man ervaring heeft of niet. Want als je iemand vind waar je echt verliefd op wordt en je hebt allemaal vlindertjes in je buik, dan ben je echt niet bezig met ervaringen en wel of geen liefje eerder.
Mijn vriend had ook nog nooit eerder een vriendin gehad en het kon me helemaal niets schelen. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.

Maar goed, ik ga ervan uit dat dit over jezelf gaat... Je bent pas 19... Geen zorgen joh, je komt de ware voor jou echt wel tegen en als ze echt om je geeft, kan het haar werkelijk geen bal schelen, dat weet ik zeker.

Sccs.
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat er nooit om als je nog maagd ben of niet want ze kijken altijd hoe je bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt nogal is! De ene vrouw wil haar partner nog graag wat kneepjes van het vak oid bijleren en de andere vrouw houdt van een ervaren man, voor ieder wat wils dus! De vrouw van jou leven kan ook ieder moment voorbij lopen! Ik denk dus dat het nogal verschilt wat iemand van een niet zo ervaren man vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet.. als een vrouw verliefd op je word maakt het niet uit.

Als een vrouw het hoort die(nog) niet op je verliefd is en zelf wel ervaren is het eerder een turn off. Dat is zo omdat vrouwen van nature liever iemand willen die 'de leiding' neemt.

Aan de andere kant lig je juist wel goed in de markt bij meisjes die zelf ook nog geen (serieuze) verkering hebben gehad. Ik weet nog wel dat ik het namelijk enorm frustrerend vond dat mijn eerste vriendje wel al een serieuze relatie had gehad (en dus ook al met iemand anders had gevreën) ... Ik weet niet waarom. Maar dat vond ik gewoon zo, en ik denk dat een hele boel andere meiden er ook zo over denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is u man of vrouw??? (ik gok op man, maar zal het op beiden spelen, dat is wellicht boeiender voor je..... en dek me in bij een vergissing) ;-)

#als ie sociaal totaal niet vaardig is kan het natuurlijk niet in zijn voordeel werken. dit kan dan ook de reden zijn dat ie nog geen liefje heeft gehad.

#als het iemand is die niet op de eerste de beste gewillige dame duikt, en niet wat losse flodder houdt dan kan het weer in zijn voordeel werken.
tenzij je op zoek bent naar een foute man met veel ervaring dan zit je fout bij zo'n type (volgens de bovenstaande beschrijving dan he)

#sommigen jongens zijn onzeker en durven geen meid te benaderen en zijn om die reden nog niet ervare

de meesten zullen het waarderen dat iemand niet met het mannelijk gelid denkt, en dat werkt natuurlijk in het voordeel.

het hoeft dus helemaal niets te zeggen. misschien is het wel een hele gezonde jongen die zich jaren op sport heeft gefocust en inmiddels een zeer prettig lichaam heeft weten te ontwikkelen en nu de meiden heeft ontdekt.

jongens met praatjes hebben natuur al MASSA'S vrouwen versleten en de meest spannende dingen mee gedaan. oh wat stoer en wát een aanzien zeg!!! (huhum)
vraag niet hoe het werkelijk zit (real life staat er niet zelden haaks op)

ik zelf (vrouw dus) hou niet van ouwe fietsen en dus ook niet van mannelijke sloeries. (afgekauwde boterhammen en 'leftovers' bah bah!)

en op een leeftijd van 19 (laten we het even gelijk inschatten) zijn meiden vaak wat minder losbollig dan wanneer ze de boys net ontdekken, en zullen het meer waarderen dat een man niet van bloem naar bloem heeft gevlogen (wie zegt dat ie dit niet blijft doen?)

speel wel open kaart (niet op de eerste date uiteraard) en dan eindigd echt niet als eeuwige vrijgezel hoor.
en samen ontdekken (wat je dan ook mag gaan ontdekken) dat is toch juist veel leuker dan iemand die al tig levels verder is?

ik snap dat iemand dit zich af kan vragen, maar zou er echt niet onzeker over worden hoor. alles op zijn tijd, en beter met gezond verstand, dan als een razende van de ene naar de ander vliegen.

nee, ik zou de kansen op de markt er zeker niet minder gunstig door inschatten. en als het op liefde op aan komt zegt het gevoel (en je hormonen) heus wel hoe en wat hoor.

dame of heer, succes gewenst!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
#bloos!!# dank je wel adrem :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
adrem,
ik bloos idd wel redelijk snel ja.
dus helaal goed heb je het idd niet :)) maar ik begrijp idd wat je bedoeld
#bloos# :))
Een jongen /man van 19 jr kan toch ook nog andere prioriteiten hebben op deze leeftijd .
bijv studie ,bijbaan n auto .sport oid etc

En nog niet aan de vrijerij / relatie wil vanwege hobbies etc geld verdienen en sparen .,doen wat hij zelfgraag wil .

ik heb respect voor die jongelui bij wie het niet draaid om ervaring van de sex / scoren om er maar bij te horen .
Want dat gebeurd vandaag de dag .
Wordt je daar echt wijzer van ?
voor je ego misschien .
.

Ik zeg altijd tegen mn jong volwassen kinderen , doe altijd wat jezelf graag wilt .reizen . studeren ,what ever .

studie schuld aflossen voor je serieuze relatie begint
relatie en huisje boompje beestje komen later wel .
mocht je dat wensen.

Dit betekend niet dat ze geen ervaringen opdoen met vrienden /vriendinnen .

Wordt geen afgelebberde boterham tgeldt voor jongens zowel meisjes .
Hou je zelfrespect en zelfwaardigheid hoog.

Ondek eerstjezelf doe levenservaringen op en dan kan je mi stabieler in een relatie stappen.

kortom voor mij hebben deze jongelui een streepje voor .
hebik meer respect .

verwacht minnetjes en dat mag ))