Mijn moeder wilt weten hoe het tegenwoordig gaat als je verkering hebt?

Ja, ze zit naast me en ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ze snapt er helemaal niks van.
Ik ben 11 jaar.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ben 13 en ik zie het ongeveer zo; op de basisschool hebben de meeste 'verkering' zonder inhoud zegmaar, in groep acht krijgen er opeens veel verkering om stoer te zijn maar weer zonder inhoud, & op de middelbare word het steeds serieuser.

Vooral met een leeftijd van 11 jaar is er niet veel aan de hand. Verkering is dan nog geen groot woord, ze zijn er nog niet echt mee bezig en meestal weten kinderen niet wat het inhoud. Als ze echt verliefd zijn kussen ze elkaar misschien, maar verder niet omdat ze er nog geen verstand van hebben, en er is toch niks met verliefd zijn, u hoeft u niet druk te maken :)

Even een beetje duidelijker zijn, want als het hier gaat om verkering van de moeder geven we andere antwoorden dan als het gaat om verkering van een 11-jarige :-) Als het om de moeder gaat: nog nèt zo als vroeger. Er is niks veranderd, hooguit sommige woorden. Maar die woorden kent de 11-jarige dan wel weer....

Vaak gewoon een beetje chillen met elkaar mischien iets leuks doen maar dan wel met een groepje tjaa en als je heel verliefd ben dan zoenen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100