Net zoveel als mogelijk is binnen je budget. Een kleine ring met liefde gegeven is mooier dan een dure waar je nog jaren krom voor moet liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoeveel jij er aan uit wil geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt van heel veer factoren af, hoe groot, helder en hoevel karaat de diamant is voornamelijk. Maar voor een beetje gangbaar model zou ik snel rekenen op 4 a 500 euro. Je hebt ze ook wel stukken goedkoper maar dan is het een el ringetje met een diamantje dat nauwelijk groot genoe is om te glinsteren.