Geen ervaring, maar wel even de site gelezen.

Wat me opvalt is dat je hier niets over hoort. Of het is er nog niet zolang, of het heeft geen bekendheid. Er zijn meerdere eiwitdiëten in omloop. Steeds duikt er weer een nieuwe op.
Doe dit maar niet. Kies dan voor een dieet waarvan je weet dat veel mensen het volgen en er baat bij hebben.

Modifast kan je ook gebruiken. Gewoon bij de drogisterij (Kruidvat, Etos). Is beter dan van een onbekende firma iets kopen waarvan je van niemand weet of het helpt.
Of meedoen met dr. Frank, dat nu net op tv is met afvallen XXL. Als je je inschrijft, gratis, op zijn dagelijkse recepten, kom je ook een heel eind.
Of gewoon 3 maaltijden per dag en twee tussendoortjes, niet snoepen, geen alcohol. Gewoon eten, zonder extra te hoeven regelen. Of daarvan 1x een maaltijd per dag vervangen door een zakje Modifast .

Hoop dat het lukt, wat kilo's kwijt te raken.