Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een jongen terug ?

Ik was deze zomer in Frankrijk en leerde daar een Engelse jongen kennen, nu vind ik hem wel erg aardig en redelijk leuk! maar ik weet alleen zijn voornaam, en het kenteken van zijn auto. Weet iemand hoe ik hem terug kan vinden ? facebook heb ik geprobeerd maar dan ben ik over 100 jaar nog niet klaar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
962

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat dat erg lastig gaat worden. Met een beetje geluk verblijft hij nog op de camping/hotel en kun je daarnaar toe bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kenteken kun je als particulier in principe niet natrekken. Een buitenlands kenteken natrekken is bijkans al helemaal onmogelijk. Dat kenteken biedt dus geen perspectief.

Wat belangrijk is dat je je zoveel mogelijk details weet je herinneren van wat de jongen over zichzelf heeft verteld. Wat doet hij voor werk/ studie/ hobby etc.

Met al deze gegevens kun je gerichter via google en facebook gaan zoeken. Een hels karwei waarschijnlijk, maar als hij echt zo speciaal is, dan heb je dat vast voor hem over.

En voor een volgende keer; gewoon direct zijn emailadres vragen :)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Misschien kan de campingbeheerder hierin bemiddelen? Ik denk niet dat hij jou dat adres geeft, maar misschien wil hij wel je post doorsturen? Ervan uitgaand dat hij op een camping stond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding