Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een nummer van iemand vragen tijdens het werk?

Hallo allemaal,
Ik werk bij me pa in de zaak. Soms komt er weleens een leuk iemand binnen en bestelt dan eten
en dan raken we aan de praat maar soms is zij ook met haar ouders. Hoe kan ik zonder dat iemand het merkt haar telefoonnummer of msn vragen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Zorgen dat ze alleen is en het dan vragen? Als je ziet dat ze opstaat om bijv. naar de wc te gaan zorg je dat je daar in de buurt bent en dan spreek je haar aan om dat te vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze altijd hetzelfde bestelt zou je haar een servetje met jouw nummer ofzo erbij kunnen geven, maar let op, het zou een beetje cru zijn als dit nummer bij je aanstaande schoonmoeder terecht komt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle meisjes geven zomaar hun nummer aan een jongen. Dat is niet zo verstandig. Beter kun je jou nummer aan haar geven. Als ze je leuk vindt doet ze er vast wel wat mee.
Schrijf het op een bierviltje en stop het haar toe als ze naar de wc gaat of als ze vertrekken. Of stop het in haar jaszak...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder dat iemand het merkt wordt moeilijk, want je wilt vast dat zij het wel merkt ;-)
Misschien is het slimmer om het als een grapje te doen, waarbij je haar jouw nummer geeft. Als zij jou net zo leuk vindt als jij haar, belt ze wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gooi perongeluk iets over haar heen, vraag haar telefoonnummer, zodat je kunt nabellen of ze de vlek uit haar kleding heeft gekregen, zodat als dat niet gelukt is , je de schade kunt vergoeden. Zorg er dus wel voor dat je iets neemt wat er met gewoon wassen uitgaat. Anders is het een duur begin, vergeet ook niet je excuses aan te bieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding