Hoe kan ik een nummer van iemand vragen tijdens het werk?

Hallo allemaal,
Ik werk bij me pa in de zaak. Soms komt er weleens een leuk iemand binnen en bestelt dan eten
en dan raken we aan de praat maar soms is zij ook met haar ouders. Hoe kan ik zonder dat iemand het merkt haar telefoonnummer of msn vragen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (5)

Zorgen dat ze alleen is en het dan vragen? Als je ziet dat ze opstaat om bijv. naar de wc te gaan zorg je dat je daar in de buurt bent en dan spreek je haar aan om dat te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze altijd hetzelfde bestelt zou je haar een servetje met jouw nummer ofzo erbij kunnen geven, maar let op, het zou een beetje cru zijn als dit nummer bij je aanstaande schoonmoeder terecht komt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle meisjes geven zomaar hun nummer aan een jongen. Dat is niet zo verstandig. Beter kun je jou nummer aan haar geven. Als ze je leuk vindt doet ze er vast wel wat mee.
Schrijf het op een bierviltje en stop het haar toe als ze naar de wc gaat of als ze vertrekken. Of stop het in haar jaszak...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder dat iemand het merkt wordt moeilijk, want je wilt vast dat zij het wel merkt ;-)
Misschien is het slimmer om het als een grapje te doen, waarbij je haar jouw nummer geeft. Als zij jou net zo leuk vindt als jij haar, belt ze wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gooi perongeluk iets over haar heen, vraag haar telefoonnummer, zodat je kunt nabellen of ze de vlek uit haar kleding heeft gekregen, zodat als dat niet gelukt is , je de schade kunt vergoeden. Zorg er dus wel voor dat je iets neemt wat er met gewoon wassen uitgaat. Anders is het een duur begin, vergeet ook niet je excuses aan te bieden.