Wat is voor jou Romantiek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet lachen om de gerelateerde vraag:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Romantiek met een R is voor mij een tijdperk in de kunst- en literatuurgeschiedenis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
platje,lachen is gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In combinatie met je vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is voor jou romantiek, en de gerelateerde vraag die daar bij hoort , onder aan de pagina. Maar ok...lachen is gezond!!:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Platje: inderdaad erg grappig haha!! zie het nu pas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He he bedankt cindy

Het beste antwoord

Bloemen heb ik heel vaak van mannen gekregen; zelfs van wildvreemde. Maar bloemen zijn makkelijk gekocht. Wat ik zo romantisch vond aan de liefde van mijn leven (is gestorven helaas) is dat hij soms thuis kwam en dan quasi onverschillig een door hem ergens geplukte roos uit zijn achterzak haalde. Of hij kocht een kilo perziken of ander fruit, schikte die op een schaal, stak er zelf geplukte bloemetjes tussen en bracht mij dan die schaal. Het ontroerde me altijd dat hij, ondanks z'n vreselijk drukke werk, steeds de moeite nam zelf bloemen voor me te gaan plukken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (9)

- een avondje op de bank hangen met een dekentje en tv kijken met mijn lover
- lekker op het strand wandelen met mijn lover
- uit eten gaan met mijn lover
- samen in bad gaan met mijn lover
- samen met mijn lover een fietstocht of een flink stuk autorijden
- als mijn lover ineens een cadeautje voor mij heeft
- als mijn lover met een bos van mijn lievelingsbloemen thuis komt

pff...en nog véél meer! romantiek zit 'm in kleine dingen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve een stroming in de kunst?

Verrast worden!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verassing!+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaa, zó waar!
AWM
14 jaar geleden
@taurus: Een verassing romantisch? Nou ja, ieder zijn smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman: hihi!! :-) lijkt mij ook niets romantisch aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een onverwachts etentje?
zomaar een nachtje naar een hotel? echt wel romantisch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mathilde..lees even goed wat Taurus zegt en wat Antwoordman zegt in deze reacties...vandaar mijn reactie..als je het dan nog niet snapt lees je het nog een keer maar dan nóg beter.. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ah ja de " ver assing" die is niet bepaald romantisch nee.
Grappig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-p
ontsnappen uit de werkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik blijf dromen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps..daar heb je me.. das een goeie!
Mijn vriend nam me, zonder dat ik t wist mee naar t Expeditie Robinson-event. Daar vindt hij zelf niets aan, maar ik vind t geweldig. Hij deed t speciaal voor mij. Heel erg lief en romantisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Langs de weg tijdens een reis met caravan richting vakantiebestemming, op een parkeerplaats, het naast de caravan het klaptafeltje voor me dekken met een mooi servetje en een bloemtje geplukt naast de weg, in een bekertje voor me klaar zetten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar gebeurt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Taurus, waarom niet? ik vind het niet nep klinken, leuk juist!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel ook niet dat het nep zou zijn maar of zij dit voor zich zou wensen als zijnde romantisch.Mijn vraag is serieus bedoeld zonder cynisme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jawel hoor, waar gebeurd! Lief hé?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HEEL LIEF!
zondag
14 jaar geleden
Had eerder hier gereageerd dat ik het schattig vond en dus +1 van mij, maar mijn reactie is weg (waarom moderators?) dus nu opnieuw.
dat me mannetje nog `s nachts 50km reed om toch nog voor mij sigaretten te halen...

..en hij kwam wel terug ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sex hebben in een vliegtuig vindt ik wel romantiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een onverwacht weekendje Parijs.
Samen langs de Seine lopen hand in hand.
Naar het Place du Tetre en heerlijk ontbijten op de hotelkamer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eerste sneeuw van het jaar valt, en hij maakt me daarvoor wakker, om 3 uur 's nachts.
Jassen aan over je pyama, lopen door de sneeuw.
Elkaar inpeperen, vallen in de sneeuw, rollenbollen.
Daarna weer het bedje in om me te laten opwarmen door mijn grote schat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Hardstikke leuk en romantisch, +1.