Wat is voor jou Romantiek?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bloemen heb ik heel vaak van mannen gekregen; zelfs van wildvreemde. Maar bloemen zijn makkelijk gekocht. Wat ik zo romantisch vond aan de liefde van mijn leven (is gestorven helaas) is dat hij soms thuis kwam en dan quasi onverschillig een door hem ergens geplukte roos uit zijn achterzak haalde. Of hij kocht een kilo perziken of ander fruit, schikte die op een schaal, stak er zelf geplukte bloemetjes tussen en bracht mij dan die schaal. Het ontroerde me altijd dat hij, ondanks z'n vreselijk drukke werk, steeds de moeite nam zelf bloemen voor me te gaan plukken.

- een avondje op de bank hangen met een dekentje en tv kijken met mijn lover - lekker op het strand wandelen met mijn lover - uit eten gaan met mijn lover - samen in bad gaan met mijn lover - samen met mijn lover een fietstocht of een flink stuk autorijden - als mijn lover ineens een cadeautje voor mij heeft - als mijn lover met een bos van mijn lievelingsbloemen thuis komt pff...en nog véél meer! romantiek zit 'm in kleine dingen..

Behalve een stroming in de kunst? Verrast worden!!

ontsnappen uit de werkelijkheid.

Mijn vriend nam me, zonder dat ik t wist mee naar t Expeditie Robinson-event. Daar vindt hij zelf niets aan, maar ik vind t geweldig. Hij deed t speciaal voor mij. Heel erg lief en romantisch.

Langs de weg tijdens een reis met caravan richting vakantiebestemming, op een parkeerplaats, het naast de caravan het klaptafeltje voor me dekken met een mooi servetje en een bloemtje geplukt naast de weg, in een bekertje voor me klaar zetten...

dat me mannetje nog `s nachts 50km reed om toch nog voor mij sigaretten te halen... ..en hij kwam wel terug ;-)

sex hebben in een vliegtuig vindt ik wel romantiek.

een onverwacht weekendje Parijs. Samen langs de Seine lopen hand in hand. Naar het Place du Tetre en heerlijk ontbijten op de hotelkamer.

De eerste sneeuw van het jaar valt, en hij maakt me daarvoor wakker, om 3 uur 's nachts. Jassen aan over je pyama, lopen door de sneeuw. Elkaar inpeperen, vallen in de sneeuw, rollenbollen. Daarna weer het bedje in om me te laten opwarmen door mijn grote schat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100