Wat is het grootste leeftijdsverschil in een huwelijk ooit geweest?

12 jaar geleden
3.1K
Snuffel
12 jaar geleden
Daar is inderdaad mijn vraag op gebaseerd. Ik vraag me af of het nog extremer kan. Misschien Hugh Hefner, in de tachtig, met zijn twintigjarige vriendinnen.

Het beste antwoord

Het huwelijk tussen Anna Nicole Smith (26) en J. Howard Marshall (89) staat bekend als een extreem leeftijdsverschil (63 jaar). NB 13 maanden na het huwelijk overleed Marshall

Maar of dit het grootste is ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Nicole_Smith

Toegevoegd na 9 minuten:
Voor wat het waard is:
http://worldrec.info/2006/11/17/possibly-the-worlds-greatest-age-difference-in-marriage/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb gehoord in Frankrijk een man van 83 en een meisje van 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
ieuw. Heb je daar misschien een linkje naar? Bizar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kon geen link vinden
Snuffel
12 jaar geleden
jammer. Zou zoiets wel mogen in Frankrijk?