k ben waarschijnlijk geadopteerd of in een ander gezin gezet binnen de familie. Dit kan mijn omgeving opmakn uit signalen. Hoe kan ik dit zeker weten?

Weet jij het antwoord?

/2500

als je puber bent (wat ik denk),heb je wel eens deze twijfels,en het enige wat je dan kan doen,is eerlijk deze twijfels uittespreken bij diegene waar je nu woont. sterkte

door te vragen, als ze eerlijk zijn zullen ze dit vertellen

Misschien vertellen ze jou niet omdat ze bang zijn jou te verliezen?

laat de stamboom van je familie uitzoeken! daar moet het tussenstaan. zoals hier :

je kunt het voorzichtig te sprake brengen bij je familie. misschien hebben ze het je nog niet verteld omdat ze erg bang zijn om je kwijt te raken. of zijn er andere redenen waarom ze het je nog niet verteld hebben. waarschijnlijk als jij er over begint en je vermoedens kloppen zullen ze jou wel eerlijk antwoord geven op al jou vragen die je hierover en hierbij hebt. geeft je familie aan dat het niet zo is en je blijft twijfels houden kunnen je altijd nog verder onderzoek doen via je geboorte akte etc. ook is een dna onderzoek mogelijk alleen dan is het wel het geval dat je familie daar wel aan mee zal moeten werken en de vraag is of ze dit dan wel willen doen. ik hoop voor je dat alleen een gesprek genoeg is en dat dan alles een stuk duidelijker zal zijn voor jou. succes!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100