k ben waarschijnlijk geadopteerd of in een ander gezin gezet binnen de familie. Dit kan mijn omgeving opmakn uit signalen. Hoe kan ik dit zeker weten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

Op gemeentehuis afschrifte geboorteakte halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar je kunt het beter aan de mensen vragen, die zeggen dat ze je ouders zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je puber bent (wat ik denk),heb je wel eens deze twijfels,en het enige wat je dan kan doen,is eerlijk deze twijfels uittespreken bij diegene waar je nu woont.
sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DNA onderzoek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker geen min waard, maar wel erg omslachtig.
door te vragen, als ze eerlijk zijn zullen ze dit vertellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien vertellen ze jou niet omdat ze bang zijn jou te verliezen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat de stamboom van je familie uitzoeken! daar moet het tussenstaan. zoals hier :
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt jouw uiterlijke karaktertrekken vergelijken met die van je familie. Als jij bv. zwart haar hebt en iedereen in je familie is blond, ja dan kun je het wel weten.
Maar het kan ook zijn dat je in het ziekenhuis verwisseld bent met een andere baby.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het voorzichtig te sprake brengen bij je familie.
misschien hebben ze het je nog niet verteld omdat ze erg bang zijn om je kwijt te raken.
of zijn er andere redenen waarom ze het je nog niet verteld hebben.
waarschijnlijk als jij er over begint en je vermoedens kloppen zullen ze jou wel eerlijk antwoord geven op al jou vragen die je hierover en hierbij hebt.
geeft je familie aan dat het niet zo is en je blijft twijfels houden kunnen je altijd nog verder onderzoek doen via je geboorte akte etc.
ook is een dna onderzoek mogelijk alleen dan is het wel het geval dat je familie daar wel aan mee zal moeten werken en de vraag is of ze dit dan wel willen doen.

ik hoop voor je dat alleen een gesprek genoeg is en dat dan alles een stuk duidelijker zal zijn voor jou.

succes!!