Waarom wordt een man vaak zo moe van vouwen?

Toegevoegd na 43 minuten:
vouwen ook, als ik de was moet vouwen, maar hier wodt bedoeld vrouwen..;)

Toegevoegd na 47 minuten:
wodt i= wordt lastig zo'n comp

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vouwen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben er maar van uitgegaan dat je vrouwen bedoelt. Zo niet, heb ik helaas geen antwoord voor je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen, evn reageren please
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke vingers zeker :-)

Antwoorden (8)

Kan ze gewoon niet aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zit een eeuwig onbegrip tussen mannen en vrouwen, dus doe je best :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Wacht... vouwen? Bedoel je vouwen of vrouwen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, Ik als vrouw mag zeggen dat er inderdaad bepaalde vrouwen zijn die behoorlijk door kunnen zeuren. Daar word ik ook moe van. Maar.....het komt vaak omdat ze zich niet begrepen voelen door de man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze vragen veel aandacht, kijken vaak naar tv-programma's die mannen niet interesseert, ze willen je vaak hun wil opleggen, ze kunnen enorm kakelen over zaken die mannen niet interesseert, etc.

gelukkig zijn er ook vrouwen waar je niet moe van wordt :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@psv, accepteren is weer een ander verhaal.
gelukkig voor vrouwen zijn er ook mannen die geen voetbal kijken, zoals ik, en gelukkig voor mannen zijn er ook vrouwen die van voetbal houden :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@domblondje, wat dacht je..... ik heb uiteraard de vrouw uitgezocht die ik persoonlijk het toppunt van vermoeiendheid vind :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, gelukkig ....ik dacht al, als je van háár niet moe wordt heb je een soort Superman......
Omdat hij te lui is om te strijken. ;-)

Omdat vrouwen gewend zijn "gauw even" allerlei dingetjes tussendoor te doen, en snel dit doen en rennend nog even dat erbij, en dan is ze weer weg om de kinderen naar muziekles, voetbal, karate, ballet te brengen, en dan is ze zelf op de sportschool, en het volgende moment dat hij haar ziet staat ze op de ladder ramen te lappen - om dan met opgestroopte mouwen en een paar knoopjes los rustig een uur met haar beste vriendin te gaan bellen met haar snoet in de zon.
Dat snapt een man niet. Als die aan een Taak begint, wordt dat eerst aangekondigd : bijv : HijGaatAutowassen.
Dan wordt er van zolder tot kelder gerommeld voor emmers,sponzen, cockpitcleaner, velgenreiniger, zemen, verlengsnoeren en de stofzuiger, waarna HijAanDeSlagGaat, en, beladen met alle attributen, naar buiten strompelt, om vervolgens de eerste paar uren niet gestoord te kunnen worden want HijIsNúEvenBezig. En daarna wil hij genieten van zijn welverdiende rust, zijn biertje, en de sportpagina. En nee, dan is hij echt een beetje te moe om óók nog te moeten douchen en naar de film te gaan, of uit eten, of (o horror!!!) naar de koopavond....
Daarom worden mannen en vrouwen wel eens een beetje moe van elkaar - die koppies zitten nu eenmaal een beetje anders in elkaar, en de gebruiksaanwijzing van elkaar snap je pas, als je langere tijd met een exemplaar omgaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel herkenbaar zoals ik m`n man moet geloven, maar als mannen nou eens echt doen alsof ze luisteren (echt luisteren is nog beter!) dan hoeven vrouwen niet te blijven zeuren. jullie tevreden, en wij tevreden! :)

Toegevoegd na 1 minuut:
dat is trouwens geen zeuren, het is gewoon hele belangrijke gespreksstof. dus...

Toegevoegd na 6 minuten:
o,ja en ze kunnen altijd nog homoseksueel worden om zich begrepen te voelen, maar daar willen de meeste niks van weten. lol.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mannen vaak niet echt luisteren.Nou is het soms dodelijk vermoeiend als een vrouw een verhaal van 1 munuut wil uitleggen en er een half uur over doet das waar.
En dat vreet energie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan wat jouw definitie is van zeuren.
Vrouwen zijn nu eenmaal meer op communicatie ingesteld dan mannen. En mannen hebben misschien niet altijd zin om dan (lang) te luisteren. Waardoor vrouwen dan vervolgens nog langer blijven doorpraten, omdat ze zich niet gehoord/niet begrepen voelen. En ik vind dat sommige mannen er ook wat van kunnen hoor. Bv. zeuren over voetbal(uitslagen). Daar worden wij vrouwen dan weer heel moe van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen hebben om een zin te zeggen van 5 woorden 10 minuten nodig om te zeggen wat ze bedoelen,en noemen dat beter communiceren,terwijl mannen dezelfde boodschap in die 5 woorden brengen.