Hoe kan ik iemand vinden zonder dat ik weet waar ze woont?

Ik wil graag iemand vinden die ik ken van de middelbare school. Maar ik weet niet waar ze woont. Er is een piep kleine kans dat ze in het buitenland woont, maar dat denk ik niet. Ik weet vrijwel zeker dat ze in Nederland woont, maar dus niet waar.
Ik wil haar dus vinden, maar hoe pak ik dit nou aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

kijk op facebook , hyves, my space

schoolbank.nl

kijk daar is op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Probeer eens op hyves te kijken en anders zijn er site's waar je een oproep kan plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op deze link
http://wieowie.nl/ zoekt op veel sites tegelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier eens op http://www.123people.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.schoolbank.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gaan rondvragen... Crowd sourcing helpt. Plaats een oproep op Facebook, en binnen korte tijd meld zich iemand vast wel die iets weet, of haar familie kent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.wieowie.nl

Succes!