Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

In Nederland hebben we Mensenlinq, de site die alle overlijdensadvertenties verzamelt. Ik weet niet over welk land we praten, maar er zijn vast ook dit soort sites voor dat land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Het gaat mij om een Turks meisje dat ernstig ziek was. Ze was opgegeven door de doktoren en ging al niet meer naar school toen wij nog contakt hadden. Hoe moet ik zo'n site op het Turkse internet vinden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat wel lastig wordt. In dat geval kun je misschien een Turkse familie om hulp vragen. Zij weten vast zo'n site en kunnen misschien helpen met zoeken naar de naam. Veel van deze sites zijn namelijk enkel in het Turks en niet in het Engels.

Andere antwoorden (2)

Ik zou proberen om via familie en vrienden wat meer aan de weet te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Als dat zou kunnen had ik de vraag hier niet gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gaf alleen maar een tip. Je vermelde er niet bij dat er geen mogelijkheid meer was om contact op te nemen met anderen.
Als je misschien een adres van die persoon hebt, kun je een zoekpoging wagen bij de overlijdensadvertenties van de plaatselijke krant...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
misschien kun je info krijgen bij de nederlandse ambassade van dat land
of zij kunnen je verder helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding