Wat doe je als er in je naaste familie een scheiding is, of aan zit te komen?

En er is 1 kind bij betrokken.

Er word vreemd gegaan, en er word voor nieuwe minnaar gekozen? Kun je je daar mee gaan bemoeien om het huwelijk te redden, of moet je het maar accepteren ook al wil je graag helpen om het goed te krijgen omdat je denkt dat die minnaar slechts een bevlieging is? Ik denk namelijk dat het zo is, en heb al een langdurig gesprek gehad maar ik kan er zeer waarschijnlijk niks aan veranderen. het is heel oneerlijk dat er iemand achter blijft in dit geval.
De gevolgen zullen heel heftig gaan worden...

Wat nog te doen?

Toegevoegd na 7 uur:
de partner die achterblijft weet nog niks, dat was ik er helaas vergeten bij te vermelden!! jammer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel verdrietig allemaal maar jij kunt er niks aan veranderen; je bent geen partij bij de echtscheiding en dat is moeilijk te verkroppen omdat je het wel graag anders zou willen zien, zeker omdat er een kind bij betrokken is. Je kunt je mening geven en je familie een spiegel voorhouden want die zien het door alle emoties niet helder meer, maar dat is alles. Zoals je al schrijft heb je er al een lang gesprek aan gewaagd waarvan je denkt dat het niks oplevert.

Helemaal niks aan doen ten eerste weet je het niet zeker en ten tweede zijn het jouw zaken niet. Al gaat die elke dag vreemd en 2x per dag naar de hoeren.

WTFDYTYA om je hiermee te willen bemoeien... Ik wil je uit eigen ervaring wel vertellen wat het voor een gevolgen heeft voor het kind als de ouders, om wille van het kind nog 10-15-20 jaar bij elkaar blijven. Dit heeft namelijk ook geen enkel belang als de ouders om hem/haar bij elkaar blijven. Want dit komt de sfeer in het gezin absoluut niet ten goede, omdat pappa/mamma er buiten de deur er op los n**kt...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100