hy praat nauwelijks meer tegen me, als k hem iets vraag dan kykt hy me aan en zonder iets te zeggen kykt hy weer terug na de tv. hy zegt dat ik verantwoordelyk ben voor de huishoudelyke taken, dat was ik voordat ik werkte, ik werk nu 5 dagen p week en hy doet zelf niks, en ik ben te moe na het werk om iets te doen, in het weekend stofzuig en dweil ik, ma hy zegt dat ik de handdoeken enz in de keuken zelf in de was moet doen, hy kan dat ook doen! als hy s`avonds brood maakt ruimt hy t aanrecht niet op, als de hond is uitgelaten gaat hy de hond zn poten wassen, met gras en zand in de douche achterlaten, ruimt hy ook niet op, en klaagt hy tegen me dat ik de douche schoon moet houden... hy vertikt t gewoon dingen te doen, na het eten valt hy in slaap op de bank (voor 3 a 4 uur) en met de tyd dat hy wakker word gaat hy na bed..ik vind het niet leuk en hy onderneemt ook niks (voorheen wel eens door de bossen heen fietsen..nu ni meer)
ik wil hem op dit gedrag aanspreken want ik vertik het ook om zyn zooi elke keer op te ruimen enz. hoe zeg ik dat tegen hem en als hij zo afstandelyk doet, en icm met sex en date advertenties kyke (ook werkelijk smsen als k zyn verzonden en inkomende smsjes lees) moet ik me dan zorgen maken?
en hoe spreek ik hem er op aan zonder hem te kwetsen?, hij is nogal prikkelbaar hy zegt dingen dat ik heb gedaan (wat ik helemaal niet heb gedaan) of ik vraag hem waar iets staat, wat hij als laatst heeft gehad, maar dan zegt hij dat ik dat t laatste heb gebruikt?
Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?