Hoe komt het dat je geen pijn voelt als je in je ballenzak knijpt?

Als je je een stukje van je ballenzak tussen wijsvinger en duim neemt en heel hard knijpt, voel je helemaal niks. Je kunt zo hard knijpen als je wil maar je voelt echt niets? (met name de onderkant)

Hoe kan dat? Je zakkie is toch harstikke gevoelig voor wondjes en jeuk? (ik denk dat de mannen hiermee kunnen instemmen)

Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter knijp je gewoon niet

Het beste antwoord

Misschien omdat het alleen maar vel is en er geen 'vlees' onder zit waar normaal ook zenuwen in zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is net zo als je elleboog, er zit geen vlees in (denk ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder zenuwe zitten daar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knijp eens met je nagels en zie dan eens wat er gebeurt...

Hetzelfde met je arm, pak het vel eens vast met je vingers en knijp zo hard al je kan. Dat doet geen pijn, zodra je het met je nagels doet wel.
Dat is hetzelfde met je balzak, niets speciaals.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn arm doet het wel pijn als ik knijp, en op elk ander plekje maar daar niet?