Jonge gast, 20 jaar oud, nooit zin in seks?

2x per week is ontzettend veel, dat waren de goede tijden.. In deze slechte tijden is het met mazzel 1x per week. Mannen, ligt dit nou aan mij? Of is het idd niet 'gezond' dat een 20jge jongen zo weinig zin heeft?

Toegevoegd na 2 minuten:
*we wonen samen, dus iedere avond een kans..*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Kimath
12 jaar geleden
Als die ene keer per week hele fijne seks is, dan is er toch geen probleem?
Het is soms lastig om tijd voor elkaar te maken.

Het beste antwoord

Voor een gemiddelde 20 jarige jongen is 1 keer per week zin inderdaad weinig. Maar dit ligt er ook aan hoe lang jullie al samen zijn.

Belangrijker is wel dat mensen verschillend zijn. Mijn vriend (sinds 8 jaar) houdt gewoon niet zo van sex. Daar hebben we al heel wat gesprekken over gehad, maar dat veranderd niets. Bedenk dan ook dat je op hem gevallen bent om hoe hij is, en weinig zin in sex is misschien ook iets dat bij hem hoort. Vervelend en frustrerend? Ja absoluut.

Natuurlijk hoeft dit bij jullie het geval niet te zijn. Hou niet te zeer vast aan wat gemiddeld is, maar kijk naar wat voor jullie werkt. Als je verder een goede relatie hebt, is 1 keer per 2 weken sex dan echt zo erg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Das idd wel weinig voor een man, vraag waar het aan ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die weg sla ik niet meer in.. Dan krijg ik een zee van verwijten over hoe hard hij wel niet werkt:)..
Dat is echt weinig. De meeste mannen van 20 hebben elk moment op de dag zin. Heeft hij veel aan z'n hoofd? Stress bijvoorbeeld op z'n werk. Vraag er gewoon naar. Dat is de makkelijkste manier om er achter te komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang jij je er goed bijvoeld is het toch prima.Sex gaat niet over het aantal keren maar over hoe lekker het was samen.
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
lees even de vraag en vraag je dan nog een keer af of zij er zich goed bij voelt
ronron1212
12 jaar geleden
zou niet weten waarom is meer keer sex dan het belangrijkste
Voor een jonge, gezonde, dolverliefde knul is dat absoluut weinig. Daar zit meer achter. En dat het op het werk druk is, dat is een uitspraak/uitvlucht van een veertiger. Niet van een knul van 20.

Een goed gesprek is nodig. Zonder verwijten. Gewoon erover praten. Is het afnemende liefde? Benauwt de verplichting van en de verantwoording voor het samenwonen? Wil hij liever zijn vrienden dan toekomstige baby's? Misschien toch een voorkeur voor jongens? Ergens een ander liefde? Lichamelijke problemen? Internet-sex?

Een jonge, actieve knul van 20 is veel met sex bezig. Er is hier meer aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoeft niet per definitie. Je kan niet stellen dat alle jongens van 20 veel met seks bezig zijn. Misscien is hij al wel vanaf z'n 13de met seks bezig en is hij er wel een beetje klaar mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof ik niks van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook niet.. ik heb hem 'ontmaagd'...
Vraag is beleef je wel plezier aan sex met je partner?. als je een soort toneelspel speelt omdat het nu eenmaal moet dan zal je idd weinig zin in sex hebben. 1 maal per week gezond of ongezond?, ik waag mij niet daaraan. Geen zin in sex kan zoveel oorzaken hebben dat een specialist hier eerder een oordeel over zal moeten vellen. Als je 1 maal per week sex hebt en de muren storten bijna in bij je buren, kan dat ook voldoende zijn. Heeft je partner meer zin in sex dan jij?, doet je partner er wel alles aan om het voor beide partijen plezierig te maken?, ik heb een vriendin gehad die bagger in bed was, ik vond zelfs 1 keer per week met haar al een ramp. Kijk je teveel (internet) porno, Duitse studies hebben bewezen dat een teveel aan porno juist averechts werkt. Dan heb je nog stress factoren, bloedvaten, hormoonbalansen, blow gedrag, noem maar op. Waarom wil je slechts 1 keer per week sex?, wind een ander je wel op?, en is het niet zo dat als je eenmaal bezig bent je vanzelf wel in de mood komt? Neem eens een drankje dat haalt de spanningen weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook 20, het is dan wel niet zo erg als bij jou maar ik herken het wel.

Wellicht was je er gewoon vroeg bij en vind je het allemaal niet zo bijzonder meer als dat het was, misschien wat meer spanning creëren.

Misschien zit je in een sleur of met jezelf in de knoop of gewoon stress, dan heb je wel wat meer aan je hoofd dan een flinke vrij partij..

De seks is eentonig.. dan snap ik ook dat je er geen moeite voor wilt doen en dan zal de "zin" ook in een rap tempo dalen.

Doet je rechterhand (of als je links bent links) het beter dan je vriendin? dan zou ik eens een goed gesprek gaan overwegen.

Nou, veel succes en mogen het helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
lees de vraag, ze wil juist vaker
Het is inderdaad niet gezond. Op die leeftijd had ik 3 x per dag seks. En nog wat extra in het weekend.