ik heb geen vriendien

Ik wil graag een vriendien hebben maar hoe ,het is moeilijk

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga een leuke cursus Nederlands volgen. Wellicht kom je daar iemand tegen?

www.chatten.nl

Neem je grootste hobbie, en ga die in 'groepverband' uitvoeren. Hetzij via een club/vereniging danwel via trefweekenden. Dan is je kans het grootste dat je mensen tegenkomt die passen. Ga echter niet elke vrouw afspeuren. Vrouwen hebben een 9e zintuig voor wanhopigheid. Dus ga bij elke vrouw er vanuit dat ze niets voor jou is. Dan komt het vanzelf goed.

In het leven komen alle dingen op jouw pad. Je zult dit vanzelf merken. Ook die leuke vriendin komt daarover heen. Kijk gewoon vaker om je heen. Het zou zo maar eens het meisje op de hoek kunnen zijn. Als je heel erg verlegen bent dan zou je kunnen overwegen om een cursus assertiviteit te volgen. Door uit te gaan of bij een vereniging kom je vaak veel mensen tegen. Veel succes

Heel simpel, dan heb je nu de verkeerde site voor je. Bovendien vergaat de wereld voor jou dan zonder vrienDIEN? Ga lekker feesten, dan kom je vanzelf iemand tegen een keer, maar dan zou ik die vrouw wel een andere vraag stellen als dat je nu doet. Toegevoegd na 1 minuut: ps dat is toch geen vraag, eerder een wanhopige oproep of zo.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100