hoe kan je ex vergeten?

ik heb een heel leuk vriendje gehad. Ik was dol op hem en hij op mij. Het is nu al 3 maanden uit, hij heeft het uit gemaakt, Ik ben er nog steeds niet over heen, Ik kan foto's niet wissen en zijn t-shirt niet weg gooien. Ik huil nog bijna elke dag om hem. Hoe kan ik hem vergeten?
ik zit wel bij hem op school.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Als je de spullen niet weg kan gooien, doe ze dan in een doos en zet die op zolder. Dan zie je het tenminste niet meer.

Het beste antwoord

Je hoeft alle spullen niet weg te gooien je kunt ze ook allemaal in een doos doen zodat je het niet elk moment van de dag zien. De foto's moet je in een aparte map van je pc doen. Doe veel leuke dingen met vriendinnen en let niet te veel meer op hem en wat hij doet.
Veel sterkte nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje voor het advies. Ik denk dat ik alles in een doos doe. Als ik hem vergeten ben kan ik het pas verbranden of weggooien. anders krijg ik heel erg spijt.

Andere antwoorden (6)

Wat erg voor je! Sterkte!
Wat je ten eerste kunt doen is al zijn herinneringen op een stapel te gooien en dan in een keer weg te gooien of te verbranden. Iemand anders kan dit ook doen. Als je dit hebt gedaan, moet je alles gewoon vergeten en doorgaan met het leven. Je kunt misschien een nieuwe vriend zoeken om een mooie relatie voort te zetten. Suc6!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mn vriendin heeft het NET uitgemaakt wij hadden een half jaar.1tip ga iets leuks doen met vriendinnen ofzo.Verder heeft het tijd nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je hem steeds nog ziet, kom je niet aan vergeten toe.

Maar het is voorbij. Hij hoeft je niet meer. Heeft je aan de kant gezet voor een ander. Dat alleen is al een reden om hem te vergeten. Iemand die niet ziet hoe leuk, lief en trouw jij bent, mag snel weggaan. Niet de moeite waard om langer over et treuren.

Droog je tranen, mik dat t-shirt direct weg en kijk om je een. Dan kom je vanzelf die jongen tegen die jou helemaal het einde vindt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste optie is om een nieuwe vriend te zoeken. Geloof me.. Als je echt gelukkig wordt met hem vergeet je je oude vriend!! En spulletjes van hem kan allemaal of ergens waar je nooit komt of gewoon weg. Je kunt je afvragen waarom hij/jij het uit heeft/hebt gemaakt.. Misschien was het houden het moeite waard..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is..(mij ook overkomen) ALLES VERWIJDEREN! ook foto's serieus.! het helpt wel.. Het duurde bij mij best wel een tijdje voordat ik helemaal over hem was een ook niet meer aan hem dacht..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook meegemaakt, op mijn 16 de, ik weet exact hoe jij je voelt!
Het beste is geen contact meer te hebben, maar helaas zitten jullie samen op school.
In dat geval, probeer oogcontact te vermijden, probeer er afstand van te nemen!
Gooi aub zijn spullen weg!
Gewoonweg wegsmijten, niet aarzelen!
Een ander vriendje nemen is niet altijd een oplossing, je zal dat waarschijnlijk nog niet kunnen omdat jij hem nog graag ziet, maar geloof mij, tijd heelt wonden!!!
Het doet pijn, ik persoonlijk heb daar in de tijd twee jaar van af gezien....maar iedereen is anders, het gaat wél over!!!
Mijn beste antwoord, door mijn ervaring is; HET HEEFT TIJD NODIG.....hou je goed en vééééél sterkte!!!