Ik weet dat een collega gevoelens voor mij heeft en ik heb haar duidelijk gemaakt dat dit niet wederzijds is.

Zij is getrouwd en ik ook. Moet ik deze situatie aan mijn vrouw uitleggen of niet om haar niet ongerust te maken, ik heb immers geen wederzijdse gevoelens. Ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou het wel vertellen. Als ze het later misschien hoort vind ze het niet leuk als je het nooit verteld hebt..

Ik zelf als getrouwde vrouw zal het fijn vinden als mijn zoiets verteld, ik weet niet hoe je vrouw zoiets oppakt maar ze zal het denk ik waarderen dat je het verteld, daarbij lucht het jou ook op ? Succes in ieder geval

Ik zou het niet vertellen. Waarom zou je deze informatie aan haar geven? Ondanks dat het niet wederzijds is lijkt het me geen leuke gedachte voor je vrouw dat jij de heledag ergens werkt waar een andere vrouw naar je zit te kijken. ALs je het graag wil vertellen, bedenk je dan eerst goed de reden daarvan. Is het omdat je het kwijt wil? Omdat je je ergens toch schuldig voelt? Wat bereik je precies door het haar te vertellen? Het is dus niet zo dat je elkaar in een relatie alles moet vertellen. Je hebt deze zaak afgehandeld door te laten weten dat het niet wederzijds is en daarmee is het klaar. Als je er teveel aandacht aan schenkt en het met haar gaat bespreken neem je het misschien te serieus? Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je vrouw in elkaar zit. Ik persoonlijk zou het liever niet willen weten, ik zou er alleen maar zenuwachtig van worden (ondanks dat ik mijn vriend 100% vertrouw. Het is gewoon niet prettig als iemand anders op je man zit te azen. Maar misschien denkt jou vrouw heel anders, misschien vat ze het op als een compliment dat iemand op haar man valt en kan ze er om lachen.

tja staat je vrouw er nuchter onder ... dan zou ik het haar toch vertellen, want als idd. diegene je gaat lastig vallen, door te chanteren of zo dan weet zij al hoe of wat. Top dat je er niet op in gaat in haar versier toer, toppie..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100