Je vraagt wat verstandig is...
Ik heb begrepen dat je met je hart een keuze maakt en je verstand gebruikt om de keuze op een juiste manier uit te voeren.
Dus als ik lees dat je nog steeds gevoelens hebt voor haar en weer een relatie wilt zou ik zeggen: doen! (je hart volgen)
Maar dan wel op een verstandige manier. Niet meteen weer bij elkaar gaan wonen alsof er niets gebeurd is want er is veél gebeurd en het zal je veel verdriet gedaan hebben. Als ik jou was zou ik eerst gaan daten. Gewoon eens uit gaan, of haar uitnodigen voor een etentje en veel praten.
Probeer beiden naar jezelf te kijken, hoe heeft het zover kunnen komen?
Wil ze jóu terug of het oude vertrouwde? Een mens is een gewoontedier en nu de nieuwe vriend niet blijkt te zijn wat het leek ben jij weer goed genoeg?
Ik bedoel het niet vervelend maar denk wel dat dit soort vragen of wat je ook dwars kan zitten, of haar dwars kan zitten, éérst uitgesproken moeten worden als je weer opnieuw wilt beginnen. Als je daar bang voor bent, en je gaat weer gewoon samen leven zoals het eerder was, zonder alles goed op een rijtje te zetten,
kan hetzelfde leven hetzelfde gedrag van je vrouw uitlokken.
Maar ik hoop voor jullie dat dit meer een wake-up call was, zij het dan een heftige, en dat jullie door je verstand en moed te gebruiken elkaar weer in je hart kunnen sluiten.
:-)