Een meisje vertellen via Hyves of msn dat je haar leuk vindt, is dat slim???

Ik ben laatst een meisje tegen gekomen, en mijn vrienden hebben haar voor de gein verteld dat ik haar leuk vindt. Ik wil nu via msn of hyves vertellen dAt ik haar leuk vindt, en dat wat m'n vrienden deden niet zo slim was.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (10)

Ik geef je 2 opties
1) Je moeder je een wekelijks een smsje "Je bent een leuk kind van me, ik hou van je!"

2) Je moeder zegt wekelijkst "Je bent een leuk kind van me, ik hou van je!"

Welke optie zou jou het meest voldoening geven?

Ik meen number two.

Kom, trek je stoute schoenen aan en zeg dat je haar leuk vind en nog véél beter wilt leren kennen.
Zijt sterk, wees manlijk!

Toegevoegd na 39 seconden:
:) optie 1 is niet bepaald ABN, maar het idee is duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is flauw van je vrienden dat ze dat hebben gezegd, maar dat doen vrienden van die leeftijd nu eenmaal. Aan de andere kant is er toch ook niks mis mee dat je haar leuk vindt? Dat mag je haar ook wel vertellen. Wie weet vindt ze jou ook leuk en komt er wat van.
Maar om dat nou via Hyves te doen........ Als je het haar niet gewoon durft te zeggen is dat een optie, maar ik zou het bij voorkeur zelf zeggen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou haar crushen op hyves
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een meisje echt leuk vindt, wat boeit het dan nog wat je vrienden ervan zullen zeggen?
Je moet je daar gewoon overheen zetten, misschien als je met haar krijgt gaan ze wel heel flauw doen etc, maar als je het een maand aan hebt, is voor hen de lol ervan af. meestal worden vrienden dan juist jaloers, en willen gewoon dat jij je er onzeker van gaat voelen.

En als je een meisje leuk vind, vertel het dan echt never nooit via msn, dat komt echt heel stom over. mijn tip: kom aan haar nummer, sms een beetje met haar, kom erachter wat haar interesses zijn ( als je dat nog niet weet ) en vertel op een goed moment, wat je van haar vind. Je krijgt vanzelf wel een sms terug, met wat ze van jou vind.

Meestal is het: 'Ik vind je wel lief en aardig enzo, maar ik wil je beter leren kennen'
Geef haar dan echt de tijd , word niet opdringerig.
Het beste is dan gewoon te doen wat je altijd doet, gewoon door sms'en en eventueel zeggen:'Oke, dan kunnen we misschien wel een keer afspreken?'

zegt ze Ja, bam heb je een date, bij nee, jammer dan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als ik jou was naar haar toe gaan en het in der gezicht zeggen dat vinden meisjes veel leuker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet in het echt durft te doen dan zou ik het gewoon even via hyves doen ja. Ondanks wat de rest hier zegt ;)
Belangrijk is dat je haar wel laat weten dat je haar leuk vind. Wat je vrienden gedaan hebben is niet per se dom ofzo, het helpt je nu alleen maar om contact met haar te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hier boven staat klopt helemaal, ik ben het er helemaal mee eens. Ik ben dan een meisje, maar door het gezeur van mijn vriendinnen ben ik ertoe gekomen om een sms'je naar mijn vriend te sturen. Hij vond mij ook leuk, en ik heb nu nog met hem, ik zou zeggen, niet geschoten altijd mis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er toch ook voor dat je het beter onder 4 ogen kunt zeggen....is veel romantischer en je krijgt dan ook meteen antwoord terug en kunnen jullie elkaar bij wederzijds goedvinden meteen uitproberen...is toch veel fijner?

Waarom via hyves? Een pagina waar iedereen het kan lezen? Natuurlijk mag iedereen het weten maar verkering vragen of iemand versieren is toch wel iets wat je tussen jullie tweeen wilt houden? Prive?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Waarom niet?

1. Stel je voor dat haar bf achter haar staat en ze nee zegt. Hun helemaal melig.
2. Misschien staat haar bf weer achter haar, en die zegt tegen dat meisje: Néé, hij is lelijk! of zo.
3. Persoonlijk klinkt leuker. Als je het via msn/Hyves doet, denkt ze misschien dat het een grapje is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijk wel leuker om het in haar gezicht te zeggen. Als zij hetzelfde voor jou voelt is dit ook extra leuk voor haar om te horen!