wat moet ik met iemand die mij nauwelijks kent, maar me continu de liefde verklaart?

helemaal verliefd op me lijkt en me aan de lopende band complimenten maakt?
kan ik dit serieus nemen of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Oeh dit ken ik maar dat ben ik niet diegene die de complimenten krijgt maar uitdeelt. Ik zou zeggen als hij ook wel wat in hem ziet vraag gewoon of je samen wat wil doen. Je kunt naar de bioscoop of gewoon anders samen huiswerk maken dan kun je ook gewoon met elkaar praten en elkaar beter leren kennen. Dat weet je ook of alles wat hij zegt dat hij het meent en kun jij hem ook beter leren kennen. Toegevoegd na 55 seconden: 3de regel 'hij' moet 'jij' zijn.

Als je er dieper op in wil gaan zou ik het een kans geven, het kan natuurlijk altijd zijn dat die persoon dat bij iedereen doet omdat het een "flirter" is als het ware. Als je weet dat die het alleen bij jou doet kan je het mijn inziens serieus nemen, de keuze is dan bij jou ;)

Nee, niet serieus nemen! Vraag hem gewoon om normaal te doen en proberen vrienden te worden. De rest kan evt. verder volgen.

Voel je gevleid, vaak is een compliment iets positiefs. Geef aan wat jij voelt, denkt, wil. Suc6

Confronteren. Vraag hem letterlijk de vraag die je hier hebt gesteld: "Wat moet ik met iemand die mij nauwelijks kent en me aan de lopende band complimenten maakt?". Ik ben wel benieuwd naar zijn antwoord en afhankelijk daarvan kun je besluiten hem beter te willen leren kennen of diegene duidelijk te laten weten dat je niet van zulke acties gediend bent en het vriendschappelijk te willen houden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100