wat moet ik met iemand die mij nauwelijks kent, maar me continu de liefde verklaart?

helemaal verliefd op me lijkt en me aan de lopende band complimenten maakt?
kan ik dit serieus nemen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb ik nou ook vaak bij mannen uit Afrikaanse landen. Ze slijmen als een gek en alles is mooi. Nou dan gaat de geloofwaardigheid er voor mij snel van af!

Antwoorden (5)

Oeh dit ken ik maar dat ben ik niet diegene die de complimenten krijgt maar uitdeelt.

Ik zou zeggen als hij ook wel wat in hem ziet vraag gewoon of je samen wat wil doen. Je kunt naar de bioscoop of gewoon anders samen huiswerk maken dan kun je ook gewoon met elkaar praten en elkaar beter leren kennen.

Dat weet je ook of alles wat hij zegt dat hij het meent en kun jij hem ook beter leren kennen.

Toegevoegd na 55 seconden:
3de regel 'hij' moet 'jij' zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er dieper op in wil gaan zou ik het een kans geven, het kan natuurlijk altijd zijn dat die persoon dat bij iedereen doet omdat het een "flirter" is als het ware.

Als je weet dat die het alleen bij jou doet kan je het mijn inziens serieus nemen, de keuze is dan bij jou ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet serieus nemen!
Vraag hem gewoon om normaal te doen en proberen vrienden te worden. De rest kan evt. verder volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, maar hoe zeg je dat netjes in een e-mail tegen die persoon? lijkt me wel leuk om eens af te spreken, maar alleen als hij dat geslijm achterwege laat. hoe zeg je dat netjes, zonder meteen het vingertje te wijzen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vertel hem eenvoudig dat je de complimenten niet serieus neemt omdat hij je amper kent. Voeg er nadien aan toe dat je wel wat meer van hem wil leren (en omgekeerd) maar zonder complimenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx!
Voel je gevleid, vaak is een compliment iets positiefs. Geef aan wat jij voelt, denkt, wil.
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Confronteren. Vraag hem letterlijk de vraag die je hier hebt gesteld: "Wat moet ik met iemand die mij nauwelijks kent en me aan de lopende band complimenten maakt?". Ik ben wel benieuwd naar zijn antwoord en afhankelijk daarvan kun je besluiten hem beter te willen leren kennen of diegene duidelijk te laten weten dat je niet van zulke acties gediend bent en het vriendschappelijk te willen houden.