Jezelf zijn want als je ineens anders gaat doen dan dat je deed bij blind daten dan kan hij\zij je niet meer zo leuk vinden als eerst....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er netjes uitzien en niet te veel pushen en negatieve gesprekken mijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendelijk zijn en belangstelling tonen. Niet de hele tijd over jezelf praten, maar ook de ander aan het woord laten en goed luisteren. Zo ontstaat er vanzelf meer gespreksstof en kun je daar weer op voortborduren. Maar het is vooral belangrijk om jezelf te blijven, dus je niet anders / leuker / beter voor te doen dan je bent. Een beetje zelfspot kan ook nooit kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er verzorgd uitzien..
Bijtjes en bloemetjes mijden,
Evenals grootse gezinplannen etc.
Exen niet noemen en soortgelijke gesprekken mijden.
Intresse tonen
En spontaniteit...
Dan heb je een prachtdate :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg ervoor dat de 'emballage' correspondeert met de 'inhoud', en probeer de mensen geen ander beeld van je te geven dan datgene wat je werkelijk bent in je hart. Als je even mooi bent van hart als de foto hier mag dat geen probleem voor je vormen ...

Dan zul je nooit buiten je rol hoeven te vallen naderhand en bespaar je jezelf en je eventuele partner een pak misverstanden.
Behalve als het jullie enkel om een flirt te doen is, maar dan kan je je op de bestemde tijd aan een koekje van eigen deeg verwachten.