Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je van je liefdesverdriet af bent na een relatiebreuk als de relatie ongeveer een jaar heeft geduurd?

Er van uitgaande dat jezelf niet degene bent die het heeft uitgemaakt en nog steeds van diegene houdt. Ik weet dat het per persoon verschillend is. Hebben mensen hier ervaringen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Op 27 oktober 2010 ging mijn relatie van ruim 6 jaar over.. Heb 5,5 jaar samengewoond en zag de breuk niet aankomen... Ineens alleen verder, hadden net ons hele huis verbouwd.. Wilden een kindje.. Het is zo moeilijk, maar ik heb toch na 2 weken de kracht gevonden om een nieuw huis te zoeken.. Daarna nog maanden gehuild en me teleurgesteld gevoeld over het gebrek aan communicatie met mn ex.. Totdat ik na 3 maanden besloot dat het zo niet verder kon. Ben weer langzaamaan op stap gegaan en leerde nieuwe mensen kennen. Hoewel het soms nog moeilijk is, weet ik dat het zo het beste is.. Dus mijn tip: probeer er op uit te gaan en lol te maken met vrienden. Het is voor iedereen verschillend... Maar het kan echt.. Geniet van het weer, ga naar buiten, huil als je huilen moet.. Maar vergeet niet dat je een leuk persoon bent die het verdient om te genieten van het leven! Heel veel sterkte!

hangt van jezelf af. een goed middel is lekker de aandacht opzoeken van het andere geslacht. vrolijkt je zeker op.

Ieder eind.. is een nieuw begin;) .. Hoe lang je er over gaat doen, voor je tot dit besef komt.. ligt aan jezelf.. Maar gun jezelf de tranen en het eenzaam gevoel.. het hoor erbij! sterkte..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100