Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Dat is een moeilijke. Ik denk dat je heel sterk in je schoenen moet staan. Heel veel informatie winnen, en samen met je partner er voor gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn een aantal websites waar informatie staat

als je de partner bent van iemand met wat voor psychiatrische aandoening dan ook belangrijke tips: zorg dat je zelf een uitlaatklep hebt., iets waar je alleen naar toe gaat en plezier aan beleeft en blijf je eigen vrienden ook ontmoeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die uitlaatklep is heel belangrijk +1
Respect voor jou!
Ik zou het denk ik niet kunnen.
Je moet wel heel goed jezelf kunnen wegcijferen en voordurend aandacht kunnen geven geven geven.
Ik wens het niemand toe en raad het niemand aan, hoezeer ik ook te doen heb met Borderline patienten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duw ze vooral niet in een hokje. Het zijn mensen zoals iedereen. Borderline ontstaat meestal door een trauma, waarschijnlijk een nare gebeurtenis in de jeugd. Er zijn therapieen voor deze mensen. Van zo'n grote afhankelijkheid en sexueel wisselende contacten is mij niets bekend. Trouwens, liefde en betrouwbaarheid , zekerheid, zoekt bijna iedereen in een relatie.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk heel veel praten en wederzijds begrip tonen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding