Borderline. Hoe ga je daar als partner mee om?

Toegevoegd na 6 uur:
Heb er 31 jaar mee samengeleefd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is een moeilijke. Ik denk dat je heel sterk in je schoenen moet staan. Heel veel informatie winnen, en samen met je partner er voor gaan.

er zijn een aantal websites waar informatie staat als je de partner bent van iemand met wat voor psychiatrische aandoening dan ook belangrijke tips: zorg dat je zelf een uitlaatklep hebt., iets waar je alleen naar toe gaat en plezier aan beleeft en blijf je eigen vrienden ook ontmoeten.

Bronnen:
http://communities.zeelandnet.nl/data/bps/...

Respect voor jou! Ik zou het denk ik niet kunnen. Je moet wel heel goed jezelf kunnen wegcijferen en voordurend aandacht kunnen geven geven geven. Ik wens het niemand toe en raad het niemand aan, hoezeer ik ook te doen heb met Borderline patienten.

Duw ze vooral niet in een hokje. Het zijn mensen zoals iedereen. Borderline ontstaat meestal door een trauma, waarschijnlijk een nare gebeurtenis in de jeugd. Er zijn therapieen voor deze mensen. Van zo'n grote afhankelijkheid en sexueel wisselende contacten is mij niets bekend. Trouwens, liefde en betrouwbaarheid , zekerheid, zoekt bijna iedereen in een relatie.

Bronnen:
bordelrline

Ik denk heel veel praten en wederzijds begrip tonen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100