Ik zie vrouwen graag zo mooi mogelijk. Of ze daar make up voor gebruiken maakt mij niets uit. Sommige vrouwen zijn van nature mooi of hebben mooie kleding of mooie haardracht waardoor ze er al heel mooi uit zien. Anderen hebben daar een beetje make up bij nodig, ook goed, als ze het maar goed aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Liefst puur natuur. Dan moet de vrouw wel het zelfvertrouwen hebben dat ze ook zonder make-up voor de dag kan komen. Mét dat zelfvertrouwen is ze mooier zónder make-up, maar zónder dat zelfvertrouwen is ze mooier mét make-up.

Mocht iemand make-up willen gebruiken - om het zelfvertrouwen op te krikken of omdat ze het toch mooier vindt - dan liefst met mate. Niet van die ogen / lippen / wangen / haren die o-ver-dui-de-lijk zijn opgedirkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind make-up wel erg mooi, als het een natuurlijke uitstraling heeft. Als het als een laag plakkaatverf op het gezicht ligt, vind ik dit totaal niet mooi.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ogen en lippen mogen daarentegen wel een knallend (passend!) kleurtje hebben, voor de ogen niet tot aan de wenkbrauwen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik hier als vrouw ook op antwoorden? Ik hou van minimale make-up (mascara, klein beetje lippenstift en wat lichte rouge) met een puur natuur-uitstraling. Ik zie soms vrouwen lopen, volledig dichtgeplamuurd, met alle kleuren van de regenboog op hun gezicht. Ik kan me als vrouw echt niet indenken dat er anderen zijn die dit aantrekkelijk vinden.

Hoe meer make-up, hoe minder mooi het vaak wordt. En onvolkomenheden worden nog eens extra benadrukt, al denkt men dat het tegenovergestelde waar is.

Less is more :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, minder is meer. En die muggenbult of moedervlek of krab-van-de-kat is juist een teken dat je een mens bent, geen robot. Da's alleen maar positief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee. Een pukkel in je gezicht ziet er niet beter uit als je er een laag overheen doet. Nog afgezien van het feit dat je de boel verstikt, waardoor die pukkel ook langer blijft zitten.
Ik vind make up zeker wel mooi(er), maar meer om accenten te leggen. Het is ook al zo'n oud gebruik, de Egyptenaren deden het al (ook mannen).

Het moet er alleen letterlijk niet te dik op liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beetje make-up kan heel mooi zijn. Ik zelf hou niet van teveel :) Een vrouw heeft dat niet nodig. Make-up doet niks aan je zelfvertrouwen. Een lief complimentje wel! Dus mannen you have job to do :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met mate en niet iedere dag, ook niet van dat smerige zonnebankbruin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mits gedoseerd gebruikt, en op de goede manier aangebracht, kan het een verrijking van de vrouwelijke uitstraling zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe mij maar MET:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beetje make-up vind ik nog wel mooi. Maar ik haat het als het hele gezicht is volgeplamuurd met al die chemische zooi.

Puur natuur kan ook heel mooi zijn, maar een beetje make-up vind ik ook wel mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liever puur natuur of anders heel weinig make-up.

Toegevoegd na 52 seconden:
De vraag is voor de mannen,maar ik ben een vrouw :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed gedaan is, is met make-up veel mooier.
Dat is, neem ik aan, ook de bedoeling.
Vaak wordt het niet goed of niet subtiel genoeg gedaan
en valt het heel erg op en dat is minder mooi.
Bij de lippen mag dat dan weer wel, vind ik.
Ik heb wel respect voor de tijd die vrouwen daar elke dag aan besteden.