Vriend is stil hoe krijg je dit weer goed?

Ik heb sinds pas een vriend. We praten vaak via msn en smsjes maar hij is zo kortaf en laat niet merken dat ik zijn vriendin ben. Als ik bij hem ben knuffelt hij mij wel en zijn we lekker samen en doen we veel leuke dingen alleen hij laat zo weinig merken dat hij echt van me houd. Ik weet dat jongens niet zo romantisch zijn maar hoe kan ik zien dat hij echt om me geeft? Zelf laat ik het wel merken maar hoe voel ik me eigen er zekerder over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Bij de 1 loopt zijn gevoel over,bij de ander moet het groeien,het echte houden van kan bijna niet op korte tijd,je spreekt in begin van verliefdheid,en groeit naar houden van.
Praat met je vriend,spreek open je gevoel uit,pas dan kun je samen naar het volgende level in je relatie.
alle goeds gewenst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vraag het hem en vertel wat je dwars zit, daar hebben jullie allebij het meeste aan.
misschien is hij wel gek op je maar is het niet zo´n prater.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is dan , is hij wel echt verlieft op jou , of wil hij je alleen maar gebruiken . Mensen die stil van aard zijn , dat zijn meestal wel zachtaardige mensen , die zeker niet kortaf zijn . Het kan natuurlijk ook de aard van het beestje zijn .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hij kortaf is wil niet zeggen dat jij zijn vriendin niet bent, of anders gezegd...dat hij hiermee wil laten zien dat jij zijn vriendin niet bent. Het kan zijn dat hij het even druk heeft met andere dingen of dat het sowieso geen prater is. Er zijn veel mannen die ook niet graag telefoneren, die kunnen onder 4 ogen veel meer kletsen. Je verteld dat jullie veel leuke dingen doen en dat hij je knuffelt als je bij hem bent, dat zijn toch veel belangrijkere dingen dan via msn chatten of sms-jes? Als je je niet helemaal zeker voelt over hem kun je hem dat toch gewoon vertellen. Als hij van je houdt praat hij hierover met jou. Je kan bijvoorbeeld vragen of hij altijd zo stil is, dat je je hierdoor wat onzeker voelt. Misschien voelt hij zich ook nog niet zeker en is hij blij dat jij erover begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertel dit aan je vriend en vraag waarom hij zo kortaf is.
dat is de enige manier om eerlijk antwoord te kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien hebben jullie andere opvattingen over hoe je laat merken dat je van de ander houdt.
Niemand kan "bewijzen" dat ie van je houdt - stel dat ie X zou doen, dan zou jij toch weer gaan twijfelen, dus dat is meer jouw probleem dan het zijne.
Het is dus ook geen kwestie van het "weer goed krijgen"- als hij niet zo uiterig is, dan verander je dat echt niet.
Hij knuffelt je, jullie doen leuke dingen samen, wat zou hij precies moeten doen volgens jou om te "bewijzen" dat ie van je houdt?
Je kunt tegen hem zeggen dat je graag zou zien dat ie af en toe _zegt_ dat hij van je houdt, maar of hij dat ook zal doen is de vraag. Als hij het niet doet, betekent dat niet per se dat ie niet van je houdt!